• Anonym (Tuttfia)

Bröstförstoring utan operation??? VILL HA STÖRRE BRÖST NU!!!

Finns det några piller som verkligen fungerar som de säger.. att man får STÖRRE bröst!!??
    Jag vill så gärna ha störra o fastare.... Men har inte råd med en operation = (
    Någon som provar nått som funkar??

Tack på förhand!

• Svar på tråden Bröstförstoring utan operation??? VILL HA STÖRRE BRÖST NU!!!
  • Anonym

Har hört,men vet inte säkert, att de kan bli större om man käkar p-piller......annars finns det ju jäkligt bra behåar!! Mmm, me like

• Anonym (Tuttfia)
    Anonym skrev 2008-12-01 19:17:08 följande:
    Har hört,men vet inte säkert, att de kan bli större om man käkar p-piller......annars finns det ju jäkligt bra behåar!! Mmm, me like
    Som tex?? Försökte shoppa bh i helgen.. men det finns ju inga snygga i min storlek = (
  • Ilonasmamma

jo olika preventivmedel kan göra brösten större.

viss träning av bröstmuskeln kan ge en illusion av att bysten är större..beror på hur brösten sitter i förhållande till bröstmusklaturen. På vissa spelar det ingen roll hur och vad de tränar det blir ingen skillnad.

men på mej märkar jag skillnad efter mkt träning då min bröstmuskel sitter precis under bröstet..så när jag har tränat hår så får jag träningsvärk ända in till bröstvårtatn*ajaj*

men min kompis när hon tränar så ser det istälelt ut som hon har fyra bröst typ.

• Anonym (Tuttfia)
    Ilonasmamma skrev 2008-12-01 19:22:09 följande:
    jo olika preventivmedel kan göra brösten större.viss träning av bröstmuskeln kan ge en illusion av att bysten är större..beror på hur brösten sitter i förhållande till bröstmusklaturen. På vissa spelar det ingen roll hur och vad de tränar det blir ingen skillnad.men på mej märkar jag skillnad efter mkt träning då min bröstmuskel sitter precis under bröstet..så när jag har tränat hår så får jag träningsvärk ända in till bröstvårtatn*ajaj*men min kompis när hon tränar så ser det istälelt ut som hon har fyra bröst typ.
    Jahaa okej.. men det tar väl ganska lång tid att träna upp dem?
    Har haft p-piller o p-spruta sen jag var 14... förutom mina 2 graviditeter då.. nu är jag 28 år
  • Anonym

Anonym (Tuttfia) skrev 2008-12-01 19:21:28 följande:

Som tex?? Försökte shoppa bh i helgen.. men det finns ju inga snygga i min storlek = (
    Finns ju med gele´inlägg, skumpat tillåmed som äkta vara....
  • Ilonasmamma

Anonym (Tuttfia) skrev 2008-12-01 19:24:13 följande:

Jahaa okej.. men det tar väl ganska lång tid att träna upp dem? Har haft p-piller o p-spruta sen jag var 14... förutom mina 2 graviditeter då.. nu är jag 28 år
    några veckor med bänkpress och diverse andra övningar borde ge resultat.

men då gäller det samtidgt att man ger fan i alkhol och godis så det går lite fortare.

och att man stretshcar musklerna ordentligt och vilar musklerna så de får en chans att bygga på sig.
  • Anonym (.)

prova med att lägga på dig några kilo..! jag har gått upp ca 5kg den sista tiden och det har gett mig (logiskt) större bröst. dock ej välkommet!

• Anonym (Tuttfia)
    Ilonasmamma skrev 2008-12-01 19:26:12 följande:
    Anonym (Tuttfia) skrev 2008-12-01 19:24:13 följande:
    några veckor med bänkpress och diverse andra övningar borde ge resultat.men då gäller det samtidgt att man ger fan i alkhol och godis så det går lite fortare.och att man stretshcar musklerna ordentligt och vilar musklerna så de får en chans att bygga på sig.
    Oj.. låter tufft :S hihihi
  • Anonym (Tuttfia)

Anonym (.) skrev 2008-12-01 19:27:56 följande:

prova med att lägga på dig några kilo..! jag har gått upp ca 5kg den sista tiden och det har gett mig (logiskt) större bröst. dock ej välkommet!
    nää det vill jag itne.. hahaha måste jag ju köpa nya kläder o lägga pengar på det... hahaha
  • Anonym

samma problem här,men träning hjälper inte p-piller samma ska.nån som provat några piller?

Svar på tråden Bröstförstoring utan operation??? VILL HA STÖRRE BRÖST NU!!!