Vem har en 3-hjuling..? tips pls
Jag har funderat på en 3-hjuling , en Britax Vigeur vill jag ha men vågar man..tippar den inte ? Snälla ni som har berätta lite så jag kan bestämma mig nån gång
Jag har funderat på en 3-hjuling , en Britax Vigeur vill jag ha men vågar man..tippar den inte ? Snälla ni som har berätta lite så jag kan bestämma mig nån gång
En trehjuling är så mycket smidigare, jag väntar på min teutonia spirit s3 och hade aldrg en tanke på att köpa en vagn med fyra hjul efter att jag provkört en trehjuling.
Har provkört min svägerskas trehjuling med bebis i och skulle som sagt aldrig välja en fyrhjuling. Kan tillägga att hon är jättenöjd med sin vagn.
HAr haft en trehjuling (en av många vagnar ) En Quinny...inte alls lättippad, och mycket lätt att köra.
hehe... jag trodde du menade trehjulig cykel....
Vi har köpt en trehjuling, dock har inte tvillingarna anlänt än men när jag provkört är det helt klart det som har känts smidigast och mest lättkört. Man kommer ju mycket lättare runt på trånga ställen. Sambon har även testat att racerköra den här hemma, vardagsrum, kök o hall (runt runt runt), funkar fin fint =) hehe
jag har köpt en babytravel tre hjulig vagn idag och min syster har det och det den bästa vagnen jag har kört, den är enkel att fällaihop liten och smidig och man kan köra den med en hand... Jag vet att jag inte kommer ångra det..!
Det finns ju olika tre hjuliga vagnar men den min syster har, tippar inte då hennes son är en buse och står och hoppar i den haha
Alla barnvagnsköpare! Om ni inte har hört det redan så har nu engelska forskare konstaterat att det är skadligt för bebisar att ligga i frånvända banvagnar. Detta för att barnet bör se sin mamma och inte en massa främlingar. Dom blir tydligen skrämda och otrygga !Frånvända vagnar är främst producenternas gimmick så tänk på detta när ni handlar. Power to the babies rights
Jag har en Teutonia Spirit och med den kan man ha bebisen vänd mot sig (valde bort UJ av den anledningen). Har ingen bebis att stoppa i vagnen än men min granne har en sån vagn och jag har provkört den en hel del med bebis i och kan säga att jag älskar den! Inte ostadig alls!