• Anonym

Porrfilm...

Jag har en fråga angående porrfilm....jag blir väldigt upphetsad av att titta på porrfilm och har berättat de för min sambo och han tog det inte så bra. Han undrade vad han inte gjorde bra som filmerna gör. Och jag blir väldigt upphetsad av min sambo med men skulle vilja se på porrfilm tillsammans med honom men vet inte hur jag ska berätta det för honom utan att han tar det på fel sätt? Någon som har tips?

• Svar på tråden Porrfilm...
  • Gung Ho

En kille som inte gillar att hans tjej ser på porrfilm? Ring Guinness rekordbok!

Näh, seriöst.

Det beror ju självklart på varför han inte gillar porr (eller gillar han bara inte att DU gillar det?). Är det dåligt självförtroende i sängen (som det låter på hans kommentar), eller har han ngr moraliska värderingar som går stick i stäv med porr?

Man måste nog börja nysta i anledningen innan man kan hitta 'lösningen', om man vill kalla det så.

• Anonym

Jag tror det handlar om dåligt självförtroende. Men hur ska jag lägga upp förslaget? Känns ju bra pirrigt bara jag tänker på deSkrattande

• Anonym (Fiffi)

Behöver tips på detta jag med
    Skulle va urhäftigt att kolla tillsammans med min kille!

• Anonym (=))

Har tyvärr inga tips. Men jag och min sambo sa det bara rakt ut till varandra att vi ville se tillsammans. Jag vet att han gillar porr och jag visade ett intresse för det också så vi skall kolla lite på söndag när vi har barnvakt.

Svar på tråden Porrfilm...