• ViergeModern

Läckande bröst - tidigt grav.tecken?

Hej!

Är det någon som är eller har varit gravid som läckte ljus, vit vätska ur brösten som ett tidigt grav.tecken?

Upptäckte att jag läckte lite ur brösten för några dagar sedan och det har fortsatt. Och om det inte är pga av graviditet vad kan det då vara som gör att mina bröst läcker?

Har BIM imorgon och har haft molande mensvärk i en vecka nu, vilket jag inte brukar ha. Vågar inte testa än eftersom jag är rädd att bli besviken, har försökt i över ett år nu.

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Läckande bröst - tidigt grav.tecken?
  • Perry the Platypus

Det låter ju faktiskt inte otroligt. Skulle våga testa redan idag om jag var du.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • ViergeModern

Ja, jag kan vänta tills imorgonbitti och testa. Jag är ju väldigt nyfiken ..

• ViergeModern

*Puffar lite* Ingen som känner igen sig?

• Liina82

Mina läcker inte men häromdagen så kliade det och därför tryckte jag lite och hade mig och ut kom vätska...BIM imorgon, också molande verk...vågar dock inte hoppas för mycket. Några andra symptom??

• ViergeModern

Det är så jobbigt att vänta på ett plus eller mens.. Det är så lätt att överanalysera kroppen.. men jag tycker att jag har mått illa från och till, kissar väldigt ofta.

Har du några fler symptom? Tänker du testa imorgon?

• Liina82

Under min första graviditet så hade jag jätteömma bröst i början och var supertrött. Nu hade jag ju iofs ingen koll på exakt när vi blev gravida den gången så jag kan ju inte riktigt jämföra, dessutom var det tvillingar.

Jag kan faktiskt inte säga att jag har några symptom...brukar däremot alltid ha spottings innan mens och det har jag inte haft denna månad, bara mycket vita flytningar.

Frusen är jag också men sitter inne meden dunderförkylning så tyvärr kan jag nog inte räkna det heller till ett symptom

Har ni försökt länge?

• Anna N

Jag har haft vätska i dryga ett år. Har varit på kontroller och läkarna säger att det är rätt vanligt. dock har jag fått mer nu och nu e det mjölk ser det ut som fast jag har inte BIN fören om 6dagar så jag e väll skengravid eller nått haha... eller så e det ett tidigt tecken

• ViergeModern

Det är konstigt att man glömmer bort hur det kändes när man var gravid förra gången.. men jag kan inte påminna mig om att jag hade några andra symtom än utebliven mens. Har haft ett missfall med tvillingar också och då var det samma sak.

Känner mig också lite frusen :)

Vi har försökt att få ett syskon till vår dotter i ett år nu. Hur länge har ni försökt?

• ViergeModern

Anna N. Har det droppat eller har du kunnat trycka ut vätska? Har du ammat tidigare?

Vi får hoppas på att det är ett tidigt tecken ;)

• Liina82

JAg kan väl säga att vi fösökt sedan augusti men inte hyperaktivt...denna månad var första gången som jag testade med ÄLstickor.

Usch vad tråkigt med mf...var det länge sedan?

Det är sååå seg att gå och vänta, på dagarna när man är på jobbet är det lugnt men så fort man kommer hem och surfar in på FL är man såld

Undrar om uteblivna spottings är ett tecken ???

Svar på tråden Läckande bröst - tidigt grav.tecken?