Var kan man köpa pulka/släde att dra barn i till rimligt pris?
Vill ha nåt att "transportera" sonen i när jag åker skidor/skridskor etc. Någon som har något tips?
Vill ha nåt att "transportera" sonen i när jag åker skidor/skridskor etc. Någon som har något tips?
www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp%3B=yes&%40where.ItemID%40EQ%3B=326012&mainpage=ItemDetails.jsp
www.biltema.se
Vad sökte du på på biltema.se för att hitta något? Den på jula såg inte riktigt ut att vara lämpad för ändamålet...
jag sökte bara på Pulka
www.biltema.se/Archive%5CProduct_images%5C21%5CLarge%5C21-000_l.jpg
Ok. Vanliga pulkor är inga problem, men jag vill ha något som jag kan dra honom i när jag åker skidor = jag måste ha båda armarna fria och någon form av sele att fästa pulkan/släden i. Han måste också sitta bekvämt och varm i ett par timmar.
Jag behöver nåt rejälare än en vanlig pulka. Jag ser ju folk som drar omkring med sina barn i slädar ute på isen på vintrarna, men frågan är var de har fått tag i dem...?
Ica Maxi hade en vanlig pulka för 69 kr.
Men ok, du vill ha något rejälare... jag vet inte riktigt.
Här, TS
www.blocket.se/vi/18941088.htm
ah, sorry
Testa naturkompaniet.
Kanon! Precis vad jag behöver!
Dessa verkar tillverka lite av varje:
www.brannapulkan.nu/Brannapulkan/index.htm
Vilken snitsare på google jag är
Vet inte hur stor han är men vi har gjort så tidigare år att vi har haft en vanlig ryggsäck (man brukar ju ändå ha matsäck med sig). I den har vi knutit rep och sedan fäst dessa i pulkan. Vi hade en vanlig pulka med ryggstöd för små barn. Det funkade bra men det är ju åldersberoende.