Jordanien
Är det någon som har varit i Jordanien med Apollo? Vad tyckte ni? Var bodde ni? Är det dyrt? Ska dit om två veckor och är så nyfiken på hur andra har upplevt landet.
Är det någon som har varit i Jordanien med Apollo? Vad tyckte ni? Var bodde ni? Är det dyrt? Ska dit om två veckor och är så nyfiken på hur andra har upplevt landet.
Man kan leva som en prinsessa på våra pengar här om man åker till rätt ställen har inte åkt m apollo dock..
Jag åker med Apollo den 3-10 januari!
Den enda jag känner som varit där är min svägerska som var där för många många år sen på en resa med Rosa Bussarna... hon tyckte det var bra där!
Umm Elias skrev 2008-12-02 12:48:56 följande:
var ska ni åka???
nackdelen är att våra pengar är mindre värda där nu än för ett år sen
Vi ska åka till Aqaba, hoppas bara att vädret är fint där över jul och nyår...
Vi var lite förutseende, så vi växlade in pengar när JOD fortfarande stod ganska lågt :)
Aqaba är mkt fint. min man är jordanier o har varit där mkt.
Han var en runda i Jordanien förra året o då åkte han till aqaba o handlade bla smink till mig som är väldigt billigt där. O de gör fina souvenirer med färgad sand som de häller i en flaska. blir motiv av kameler o liknande. O de skriver ens namn där inne med om man vill.
jättefina är dom.
Låter ju bra
Vi ska ju vara borta i två veckor, så vi tänkte försöka hinna med både bad och lata dagar och att hinna se en del.
Ingen mer som har några tips?
Nu har vi kommit hem efter en härlig vecka i Jordanien. Jag rekommenderar verkligen det landet! Det var toppen och vi ångrar så att vi inte stannade mer än en vecka, vi får helt enkelt åka tillbaka!!! Där fanns så mycket att se och uppleva och lägg där till jättetrevliga människor!