Jobbig rethosta!
Är det någon som fått svar på om intensiv långrandig hosta kan vara en risk för bebisen, Man undrar ju eftersom magen krampar och spänner när man hostar.
Är det någon som fått svar på om intensiv långrandig hosta kan vara en risk för bebisen, Man undrar ju eftersom magen krampar och spänner när man hostar.
Puffar, vill också vet. Har varit sjuk nu sedan jag plussade. fökyld, feber om vartannat, hosta, nästäppa, osv..... typiska influensa symptom, men aldrig helt däckad.
Gå och få hostmedicin av läkaren, jag hade världens rethosta när jag väntade nr4 och hade den kvar när jag fött henne, kan säga att hosta när man är nyförlöst är ingen lek... Man är nog öm i de stackars magmuskler man har kvar och hosta på det, uuuuuu!
när jag väntade mitt första barn åkte jag på kikhosta runt v 20 trodde jag skulle hosta upp lillen, men iaf gick till läkaren å fick cockilana (hur det nu stavas) skulle ta 15 ml men jag vågade inte riktigt ta så mycket så jag tig knappt 5 ml å blev helt borta å snurrig tänk om jag skulle ha tagit 15 ml......
så jag hoppade över medicin totalt å stod ut med hostan....
nopp, så länge du inte tar medicin!