• Gotlandstösen

Är jag den enda tjejjen som tycker att storleken har betydelse?

för mig är det så här

stor kuk= snyggt,upphetsande och sköööönt sex
    liten kuk= avtändande fult och mindre bra sex

storleken har betydelse för mej..det är inte lika skönt att bli påsatt av en kille med liten utrustning.

• Svar på tråden Är jag den enda tjejjen som tycker att storleken har betydelse?
  • dio

klart att du inte är, men de flesta tjejer är finkänsliga

• Anonym (stor!)

Klart att det är skillnad! Inte alls lika tändande om man stoppar ner handen i byxan och så finns där en liten smal sak...! Nej jag gillar stora, men det kanske man inte ska säga för högt så att alla killar hör det, för storleken har ju ingen betydelse... !

• m00nfl0wer

Nä, jag är kräsen. Den får inte vara för liten och den får inte vara för stor.

För liten = Känns inte, avtändande
    För stor (20+) = Ont och jävligt

Detta vet jag av erfarenhet av båda varianterna. Haha.

Lagom är bäst. Och lagom för mig är mellan 16-19cm.

• Anonym (kille)

Dessa kukar haha! Varannan tråd ju. Men ni tjejer får ju köra lite "gambling" trots allt ;) man kan ju aldrig va helt säker på att det är lite fason på kuken ;)

• Gotlandstösen

har haft en liten...oj oj oj..jag stod inte ut med att fehjstöna mer än 3 månader, sen lämnade hag honom för min nuvarande kille som jag vart tillsamans med i 4 år :)

men som sagt, storleken har ingen betydelse

• Anonym (lagom)

Ska vara så jäkla svensk nu och säga att lagom är bäst ;)

Med lagom menar jag medelstor, ca 16 cm och 14 cm i omkrets. Då är det varken litet (känns mindre) eller för stort (aj). Sen om sexet blir bra eller ej beror ju på vad killen gör med den s.a.s...

Jag tänder väll mer på hur killen ser ut i övrigt och hur han ÄR mot mig. Bara synen av en kuk gör mig inte så väldigt upphettsad.

• Anonym (tjej)

vad är litet och vad är stort tycker ni? Vad är lagom?

• Gotlandstösen

neej, om killen har en liten kuk så finns de inte så mycket han kan göra för att få mej att stöna..sorgligt men sant

• Gotlandstösen

när min kille har stånd når jag inte runt med mina fingrar..mm har aldrig mätt

Svar på tråden Är jag den enda tjejjen som tycker att storleken har betydelse?