Sanna drömmar, finns dom?
Finns det sanndrömmar? Ni som är kunniga inom det ockulta.. Jag har nu på kort tid, drömt två (sann)drömmar om händelser jag läst om på morgonen därpå.. Blir faktiskt lite rädd och om det är möjligt eller bara ren slump
Finns det sanndrömmar? Ni som är kunniga inom det ockulta.. Jag har nu på kort tid, drömt två (sann)drömmar om händelser jag läst om på morgonen därpå.. Blir faktiskt lite rädd och om det är möjligt eller bara ren slump
Det finns absolut folk som drömmer sann drömmar..:)
Har själv vart med om de men mina drömmar var svåra att tyda, för de va inte exakt som i verkligehetn, men när de väl hände så rös de i hela kroppen o insåg att de va de ja hade drömt..:s
Jamen precis så var det för mig med! Men det har aldrig hänt förr, varför nu?
Jag drömde en sanndröm i förra veckan, något jag aldrig drömt tidigare, som slog in samma morgon... Lite läskigt, men med tanke på alla tramsdrömmar jag har vore det väl konstigt om jag inte prickade in någon tillslut.
De måste börja nånstans..:P hehe
nee men e du intresserad av såna saker..?!
Kanske därför just du fått drömmarna??
Jag har drömt, vart med om saker o sett saker sen jag var 14 år,
Har fortfarande inte vant mig, tycker de e lite otäckt hehe ...
men samtidigt jätte spännande..:)
"dem" märker antagligen att du är intresserad,
dem visar sej ju inte för vem som helst, säger som en bekant, du är antagligen kontaktbar,,:)
Jag vet ju nte va du har drömt o så men kanske finn nått i de..?!
Min senate sann dröm fattade jag inte förän fler månader efteråt då allt föll på plats.. såna drömmar glömmer man inte.
Men guu!
aa kan förstå att de är läskigt för dej, jag hade oxå ryst o vart lite nervös... Du har rätt så uppenbarligen "gåvan" så att säga...
De kanske e de första du e med om, om du reagerar bra kanske du får vara med om flera saker?! vill inte skrämma dig men de kan ju vara så?!
Jag har haft sanndrömmar jag med, är kristen och tror de sanndrömmar jag haft kom från Gud.
Jag ser det som en gåva från ovan jag, i de flesta fallen, då de kan varna om saker.
Två äckliga saker som en bekants bekant upplevde var att hon såg en liten pojke under isen (synvilla) 2 ggr i rad. Eftersom hon hade en son som var 7år trodde hon att det skulle hända honom någonting och hon var helt nojjig och sa till skolpersonalen att han inte fick vara ute och leka utan uppsikt, samma gällde när han var ute och lekte på gården eftersom det fanns en sjö i närheten. Hon kopplade allting till hennes son, men hon blev lite fundersam eftersom barnet hon sett var mkt yngre än sitt eget, några månader senare fick hon höra att hennes släktings barn som var 3 år hade drunknat när han ramlat i en vak.
Några veckor senare kände hon hur håret på henne fläktade till, nästa morgon läste hon i lokaltidningen om en motorcykelolycka som hade skett i hög hastighet.
*ryser*
I min mage skrev 2008-12-03 01:35:32 följande:
I min mage skrev 2008-12-03 01:35:32 följande:
R Franklin
Intressant information, men tror du har missat att det sker olika många olyckor i olika län. Om du läste det jag skrev innan det här med motorcykeln så hade du nog förstått att detta hände just under vinterhalvåret eftersom att hennes släkting hade ramlat ner i en vak några veckor innan detta hände.
Förlåt TS detta var helt OT!
hej
a men gäller ju verkligen att lyssna på sina inre föraningar med......
har hur många gånger som helst drömt sanndrömmar!
om saker som jag har hjälp av i vardagen.....
tex....
drömde att jag slängt fel sop-påse i fel sorteringstunna....
och att soppgubbarna kom in o skällde på mig, och att de minsann inte skulle tömma den om jag la i fel......(har två sorterings tunnor) tänkte när jag vaknade att vilken skum dröm!
hur kan man drömma om sopor?
hmmm....
gick till dagis med lilltjejen....och när jag kom hem hade de vart o tömt tunnan, och på tunnan satt en röd lapp.....DU HAR SLÄNGT FEL AVFALL I FEL TUNNA,KONTAKTA DEN O DEN FÖR FORTSATT TÖMMNING......gissa om jag tänkte på min dröm då.....
skulle ju kollat på morgopnen...hihi
lätt o va efter klok.....
sanndrömma finns de kan utspelas på olika sätt för mig är det som så att OM jag drömmer samma dröm tre nätter i sträck så slår dom in. sedan kan drömmarna vara svåra att tyda ibland.
Klart dom finns! Har drömt några stycken. Kommer dock inte ihåg alla just nu. Men den jag minns starkast är ifrån yngre tonåren.
Hade tappat bort mitt piercingsmycke till näsan. Hade vänt uppochner på rummet flera gånger, och under veckornas gång städat och dammsugit flertal gånger. Sen en natt, några veckor efter försvinnandet så drömde jag att jag fann det. Mindes klart och tydligt på morgonen vart jag hade funnit det i drömmen, så kollade där när jag vaknade. Tror ni det låg där jag drömde? Klart det gjorde! Mitt under bordet i mitt rum! Jag som dammsugit, skurat golv etc flera gånger sedan försvinnandet!
Drömde även om att jag fick en råtta, var innan tonåren. Vaknade och var jättebesviken för att där inte fanns någon råtta när jag vaknade. Glömde bort drömen. Efter några veckor så fick jag en råtta! Precis samma färg och med liknande bur som i drömen.
Men de drömmarna jag drömde, har ingen som helst anspelning eller inverkan på MITT privatliv, det är ju samhällets händelser som hände samtidigt typ som jag drömde och nåt alla fick veta morgonen därpå liksom, så vad är detta för mening med mina två sanndrömmar??