byggmax färg någon??
kollade runt lite på byggmax de har väldigt billig färg men är den ngt att ha? är främst ute efter vi färg.
kollade runt lite på byggmax de har väldigt billig färg men är den ngt att ha? är främst ute efter vi färg.
vit färg ska d va
Jag har använt både vägg färg och takfärg från byggmax utan problem, helt klart prisvärd!
Efter ett par år har den fortfarande inte gulnat eller missfärgats och den har relativt god täckförmåga.
Kör på du!
d ska jag göra då... billig färg vill inte lägga ut en förmögenhet på ngt som går lika bra som dyrt
vi har ej haft helvit men sand färg och jag upplever att man har fått måla fler gånger än med vanlig färg så det blev mer jobb så jag rekomenderar en annan
rekommenderar Beckers vita nr 7 matt, från coop. Så snygg! ca 500 kr för 10 liter. Täcker bra.
Nej du,deras färger är inte speciellt bra...
Vi har målat mycket med deras färg men det slutade med att vi bara hade den som grundfärg på väggarna för att glasfibern skulle mättas o sen köpte vi riktig färg istället..
det är ofta så med färg att man får det man betalar för,och det är ju onödigt att behöva göra allt 2ggr..
Lycka till med målandet
Vi har målat med deras färg. Tycker det funkat toppen!!