• Liisaan

hjälp med att hitta billig barnvagn!

hejsan nu har vi kommit till de stadiet då de är dax att ge sig in i barnvagns djungelen..

så vi vill gärna ha lite tipps på billiga och bra combi vangnar. vi har tittat mycket på baby lyx från billigabarnvangnar.se någon som har nån erfarenhet om den??

• Svar på tråden hjälp med att hitta billig barnvagn!
  • Blackwinged

På babyproffsen finns kombivagnar för 2000-nånting (Grizzly nånting heter den nog), finns även Babytravel compact där med svängbara framhjul (kostar 1895 kr) & så behöver man bara köpa en mjuklift till. I Ullared finns en kombivagn för 1599 kr.

• Talin85

vagnen på coop kostar runt 2000kr..har vart inne å kännt å klämt på den.. tror den är bra.. titta in och testa..

• gbgumman

Hör med komisar och deras kompisar. Vi sålde just en vagn tokbilligt till grannes syster. Hon fick en bra vagn och vi slapp ha hem folk genom blocket.

Mamma till Eskil och Sonja
  • medea08

Jag skulle inte valt ett litet okänt märke, de vagnarna är ofta av riktigt dålig kvalité. Om jag var ute efter en billig barnvagn så skulle jag ta en titt på blocket, finns massa superfräscha vagnar av välkända märken!

• nyckelpigan85

Gango är en helt ok vagn. betalade runt 3800:- för den.

• LillaFamiljenGustav

www.annaaxel.se
    där finns det kombi och duo
    de kostar precis under 3000 kr...

vi har köpt en sådan kombi
    bebis kommer i jan så vi vet inte om den är "bra" ännu så att säga
    men vi är nöjda än så länge... (om man kan va det så att säga )

• Linda Al
    medea08 skrev 2008-12-03 19:46:19 följande:
    Jag skulle inte valt ett litet okänt märke, de vagnarna är ofta av riktigt dålig kvalité. Om jag var ute efter en billig barnvagn så skulle jag ta en titt på blocket, finns massa superfräscha vagnar av välkända märken!
    Håller helt och hållet med! Dessutom verkar priserna sjunka lite nu på begagnat, och det går i princip ALLTID att pruta lite till. Det går att hitta bra begagnade vagnar, vagnar är som bilar; det räcker att ha kört ut från affären så har priset redan sjunkit massor.

Hur mkt hade ni tänkt lägga, och vad för typ av vagn vill ni ha (vilka egenskaper ska den ha)?
    Jag säger inget, så har jag ingenting sagt.
  • the M Bitch

Om du har tid att vänta till januari kommer det bra erbjudanden på välkänt märke då.
    Har lite inside info...

Sen beror det ju på vad du tycker är billigt. Cango för 2.695 kr, skulle jag anse vara billigt för ett rätt välkänt märke av helt ok kvalitet.

• castillo

du kan få köpa min kombivagn om du bor i sthlm.
    inte mycket andvänd. försöker sälja den.

• Mankan23

mmm det är en djungel det där. Kan rekommendera www.alltombarnvagnar.se. Här kan man få kostnadsfria utvärderingar vilket ju kan vara bra om man har svårt att bestämma sig.

• tebe

www.annaaxel.se/index.php
    där köpte jag min vagn. det blev en duo vagn. älskar den högt, det enda är ett suffletten låter en del när man tar upp och ner den. annars så är den helt perfekt. finns bilder i mitt fotalbum om du vill titta.

hoppas att du hittar just den vagnen som passar dig perfekt.

theres

• Liisaan

nu har vi köpt en barnvagn :) köpte en Cango begagnad från tradera. Jätte fin och vi är nöjda än så länge :) tack så mkt för hjälpen :D

Svar på tråden hjälp med att hitta billig barnvagn!