• Anonym (Nyfiken)

Rakad mus!?

Har bara en undran! jag har i min fantasi fått för mig att de flesta tjejer har rakad mus, jag är kille och rakad, min fru har bara en liten tofs kvar upptill. Vi var i Tyskland för ett tag sen och badade bastu, och där är det inte ovanligt att män och kvinnor gör det gemensamt,det roliga var att det var nästan bara svenskar i denna bastu, det var ett tjejgäng från Sverige och de var väl ungefär 20 tjejer, och av dessa så var det 2-3 som var helrakade, övriga hade håret kvar, givetvis mer eller mindre, men ändå trodde att rakat helrakat var betydligt vanligare, frågar jag min fru så med hennes erfarenhet från omklädningsrum hemma så är det vanligare idag med att det finns en liten buske kvar. Hur är det egentligen? oviktigt vetande kanske, men är bara lite nyfiken!

• Svar på tråden Rakad mus!?
  • Anonym (Just_Me)

förr tror jag de va en trend att va renrakad...
    nu tror jag att de är upp till var och en va man känner för... :)

• Anonym (halvrakat)

jag tror att de flesta bara rakar bikinilinjen... så ser min erfarenhet ut, att det ansas en del men inte helrakas...

fast i ett forum som detta tror jag iof att du kommer få 90 % svar av typen "jag rakar minsann allt ;)" precis som att alla killar på fl har kukar som aldrig är kortare än 18 cm och alla som har sex på fl har minst 2 timmar långa samlag, osv...

• Anonym (Nyfiken)

Ja det är kanske så att det överdrivs litegrann, var mest bara nyfiken på hur det det är med frisyren mellan benen! Som jag sa så är jag rakad men det är inte så ofta man ser killar som är rakade.

• Morbid angel

Min uppfattning från tex badhus är också att dom flesta inte rakar,på sin höjd bikinilinjen.
    Är väldigt sällan jag ser någon som är helrakad.

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld.
  • Anonym (halvrakat)

nä, rakade killar tror ja e väldigt ovanligt... själv spar ja en tofs, ganska stor tofs, uppe på för ja tycker det ser så väldigt naket ut annars, däremot rakar ja blygdisarna, tycker det blir skönast så... men ja tror som sagt det vanligaste är att bara raka bikinilinjen o sen trimma resten, så är det bland mina vänner iaf..

• Anonym (Nyfiken)

Min fru var med helrakad ett tag men hon tyckte med att det kändes naket, så nu rakar hon allt nertill dvs blygdisarna och en bit ovanför, men lite längre upp har hon kvar en buske, själv tycker jag med att det är finare.

• Morbid angel

Jag kör helrakat,har testat att lämna kvar en sträng men tycker bara det ser ut som om man har missat något

• Anonym (Nyfiken)

Ja man skall ha det som man trivs bäst med själv, en fråga som inte har med denna diskussion egentligen, men hur tycker ni killar skall vara, helrakad eller skall vi med ha en buske kvar?

• IlsaBlackWidow

Allt borttaget här, varför böka med att frisera och spara en fjompig tofs?

• Morbid angel
    Anonym (Nyfiken) skrev 2008-12-03 10:13:18 följande:
    Ja man skall ha det som man trivs bäst med själv, en fråga som inte har med denna diskussion egentligen, men hur tycker ni killar skall vara, helrakad eller skall vi med ha en buske kvar?
    Absolut
    Ingen buske,trimmat gillar jag bäst
Svar på tråden Rakad mus!?