• Anonym (suck)

inget sex=sur sur=inget sex.....

Fan va ja blir trött på detta, så fort min sambo inte får sex så blir han sur.
    Ska jobba tre kvällar i rad nu så det kommer inte att bli nåt sex då,

Var astrött igår kväll så ja somnade nästan bums, märkte att han ville, men ja orkade bara inte.

Skickade ett mess i morse, men han varken messade eller ringde tillbaka, inte hela världen för mej, men han brukar alltid svara på ett eller annar sett.

Har vi haft sex så kan han messa o skriva hur gott det var eller ringa. Å det är så barnsligt beteende, jaha så då surar vi väl då.

Men tror han att han ska få nåt om han surar då? Jag vet att han vill mer än mej och jag försöker tänka på det och har faktiskt mer sex än vad jag vill ibland,

så om jag nångång inte orkar, ska han bara få sura då?
    Någon mer som har det så här?

• Svar på tråden inget sex=sur sur=inget sex.....
  • Anonym (Kille)

jag förstår dig. jag är kille men d blir fan inte bättre av å vara en barnrumpa av det!
    säg till han å bita i det sura äppplet och acceptera det. sen så tycker inte jag sexet blir bra heller om den ena ställer upp för den andra bara för att göra det, mycke skönare om båda vill...

• Anonym (suck)

Visst är det barnsligt?? Sen vet jag visserligen av erfarehet då, att om vi väl har sex, så är det ju såå gött,

men det känns precis som att jag får ställa upp för att han inte ska bli sur...

Hur ofta ska man ha sex eg? ;-D

• Anonym (pottan)

Anonym (suck) skrev 2008-12-03 11:12:32 följande:

sur...Hur ofta ska man ha sex eg? ;-D
    Det är väl ingen standard på det.
    För oss går det i vågor. Vissa veckor är det flera gånger per dag och sen kan det gå en månad till nästa gång.

Att bli sur är väl inte det smartaste om man vill ha sex. De flesta fungerar ju så att de blir mindre kåta av att känna sig tvingade
  • Anonym (suck)

Anonym (pottan) skrev 2008-12-03 11:18:21 följande:

Anonym (suck) skrev 2008-12-03 11:12:32 följande:
    Det är väl ingen standard på det. För oss går det i vågor. Vissa veckor är det flera gånger per dag och sen kan det gå en månad till nästa gång.Att bli sur är väl inte det smartaste om man vill ha sex. De flesta fungerar ju så att de blir mindre kåta av att känna sig tvingade
    En månad???? (hade nästan varit skönt att vara utan under en sån period...) Då hade min sambo trott att jag tröttnat på honom.......
    Nej, det är verkligen inte smart att bli sur, men tänder väl inte på en som är sur?
    Ibland, när man är isär några dagar eller en vecka, då känns det nästan skönt, för då vet jag att jag inte har nån press på mej. Känns trist att känna så...
  • Anonym

Håller med dig TS...Varför måste man bli sur...Så är min sambo oxå...Har vi inte sex varje dag är det nåt fel...Sen surar han och säger att utan sex har han inte nån lust att göra nånting...Allt i hans liv verkar styras av sex....Å jag har noll lust...Suck vad ska man göra...

• Anonym (suck)
    Anonym skrev 2008-12-03 12:13:26 följande:
    Håller med dig TS...Varför måste man bli sur...Så är min sambo oxå...Har vi inte sex varje dag är det nåt fel...Sen surar han och säger att utan sex har han inte nån lust att göra nånting...Allt i hans liv verkar styras av sex....Å jag har noll lust...Suck vad ska man göra...
    Men gu va jobbiga dom är. Dom har uppenbarligen nån sexdrift som vi inte har. Min sambo var själv i 7 år innan vi träffades, undra hur det gick då?

Ja, allt i min sambos liv verkar oxå styras av sex, får han sex är han gullig o glad, om inte så är han sur, och man undrar vad det är som är fel. -inget, får man till svar......

Jobbigt som fan att ha den pressen på sig, känns som att man bara är snäll om man har sex, för att han inte ska vara sur....
  • Andrewblake

Låter märkligt... Förstår att du känner press... Säg att du känner för stor press och inte alls blir sugen när han blir sur. Jag menar ibland kan det ju gå veckor innan man känner för sex... beroende på jobb, hemmafronten osv.

• Janneman

Detta är väl ett typexempel på brist på komunikation. Och då menar jag att komunikation typ, "sugen? NEJ, nähä = sur) inte är komunikation. Utan att man ska sätta sig ner i lugn och ro för ett samtal om problemet. Då är det lättare för båda parter att "förstå" den andre. Att man har olika drift och att en del även använder sexet som bestraffning/belöning i förhållandet skapar problem.

• Anonym

Anonym (suck) skrev 2008-12-03 12:28:41 följande:

Men gu va jobbiga dom är. Dom har uppenbarligen nån sexdrift som vi inte har. Min sambo var själv i 7 år innan vi träffades, undra hur det gick då? Ja, allt i min sambos liv verkar oxå styras av sex, får han sex är han gullig o glad, om inte så är han sur, och man undrar vad det är som är fel. -inget, får man till svar...... Jobbigt som fan att ha den pressen på sig, känns som att man bara är snäll om man har sex, för att han inte ska vara sur....
    Jo men han har hög sexdrift. Det är bara så. Jag är likadan, får jag sex är jag gullig och glad, ju bättre sex ju gladare. Inget sex på ett tag så är det liten mening med att man behåller relationen. Det är som att gå hungrig hela tiden. Vissa blir ju griniga av hunger. Är det så märkvärdigt att vissa blir det om dom inte fått sin hunger på sex stillad? Jag tycker inte det. Du som är mätt förstår ju inte den hungrige, och vill kanske inte heller förstå, vilket är lite ego.
  • Andrewblake

Anonym skrev 2008-12-03 12:58:48 följande:

Anonym (suck) skrev 2008-12-03 12:28:41 följande:
    Jo men han har hög sexdrift. Det är bara så. Jag är likadan, får jag sex är jag gullig och glad, ju bättre sex ju gladare. Inget sex på ett tag så är det liten mening med att man behåller relationen. Det är som att gå hungrig hela tiden. Vissa blir ju griniga av hunger. Är det så märkvärdigt att vissa blir det om dom inte fått sin hunger på sex stillad? Jag tycker inte det. Du som är mätt förstår ju inte den hungrige, och vill kanske inte heller förstå, vilket är lite ego.
    Men är man "hungrig" så kan man väl fixa det lätt själv eller?? Han får väl stilla hungern med egensex...
Svar på tråden inget sex=sur sur=inget sex.....