Hoppborg/bollhav
Hej.
Någon som vet var man kan få tag i en hoppborg/bollhav (liten att ha inne & ungefär va de kostar? Har sett att biltema har men jag vill ha en som är mindre än så.
Mvh. Johanna
Hej.
Någon som vet var man kan få tag i en hoppborg/bollhav (liten att ha inne & ungefär va de kostar? Har sett att biltema har men jag vill ha en som är mindre än så.
Mvh. Johanna
Toys ´r´us har väl sånt vill jag minnas.. Vad det kostar eller storlek har jag dock ingen aning om :)
Bor i Uppsala & tyvärr finns inte Toys ´r´us här, tack ändå
Br Leksaker har också.
En glad tjej: Då ska jag kolla där, vet du pris? Har försökt söka på deras hemsida men hittar ingen.
Har nu varit på BR Leksaker & där hade dom inga, nån annan som vet var det finns & gärna pris?
Ingen som vet?
Köpte ett rätt litet bollhav på Rusta till min dotter i oktober. Det ser ut som ett lok och så ingick det 100 bollar. Kostade runt 150 kr tror jag. Köpte extra bollar på BR leksaker. Detta var i oktober så jag vet inte om de fortfaranade säljer det...
juli2007: det lät ju kul, har tittat på deras hemsida men inte hittad det där. Får åka dit & kolla nån dag, kan ju vara så att det bara finns till sommaren. Tack för tipset.
Fler som har förslag på var jag kan leta.