• lindberg78

Vad stämmer egentligen??????

Jag plussade med cb bim -4 och bim -3 ( 11 och 12 dagar efter ovitrelle)

Nu har jag fått olika bud om hur länge sprutan sitter i.

Apotekets kundtjänst säger max 6-7 dagar
    FASS säger max 10 dagar
    vissa på FL säger allt mellan 7-15 dagar.

Vilket stämmer??? Jag blir snart tokig på alla olika bud.

• Svar på tråden Vad stämmer egentligen??????
  • Jezz

Av dom alternativen skulle jag lita på det som står i fass. Jag menar dom borde ju ha en medicinsk forskning runt sig. Å så borde ju antalet dagr i fass vara något tilltagna, annars skulle dom ju inte kunna ha det skrivet som fakta.
    Min gyn sa till mig att det var ok att testa 10 dagar efter och om jag fick pluss då och sen blödning så var det ett mf.

Wilma - min ögonsten. Blogg: skrotochkorn.blogspot.com
  • lindberg78

Men dom här på fl som fått falsk + på typ 13-15 dagen då??

Om nån av er som testat falskt läser detta, vad använde ni för test?? och är det med säkerhet då dag 13-15 efter OVITRELLE och inte dag 13-15 efter äl??

• Moonstone

kan inte hjälpa jättemycket, då jag bara använt pregnyl (men det är väl samma sak?), men jag fick iaf minus med billiga tester 10 dagar efter sprutan = då hade den gått ur kroppen och gav inte minsta spökstreck!

• Moonstone

grattis föresten, du är ju förmodligen gravid!

• LillaFrun

Jag har testat minus 12 och 13 dagar efter pregnylen.
    Så du borde ha ett riktigt plus

• Skruttefia

Jag skulle lita på infon i FASS. Den är för övrigt samma som infon jag fick på Sophiahemmet (dvs att effekten kan sitta i upp till 10 dagar, inte längre).

Du är definitivt gravid - GRATTIS

Mamma til A 060121 & BF 090606
  • lindberg78

Ja, men då hoppas vi... Jag kör ett sista cb imorgon bitti, bim -1. Då borde jag ju få ett slutgiltligt och riktigt resultat....

• lindberg78

Nu är jag officiellt gravid!!! Plusset var starkare än nånsin !!! Nu ska det firas idag....
    Tjohooo

DVS att fass har rätt på mig iaf....

Svar på tråden Vad stämmer egentligen??????