• frigolita

Vad skall man ha längst upp i julgranen????

Undrar om någon har nån fin idè på vad man kan ha längst upp
    i julgranen????
    Julgranen står klädd så fin men vill helst ha något annat än en traditionell stjärna!!??

• Svar på tråden Vad skall man ha längst upp i julgranen????
  • Silverkatten06

Oj, vad tidig du är! tröttnar du inte på  barr-eländet redan innan jul?

Vi har alltid haft stjärna i vår gran, men jag vet många som har en spira.

• strojes

Om man inte vill ha stjärna så är en spira (som silverkatten nämnde) jättefint!

• ahlcec

Gör nåt eget litet tjofräs, nån liten ängel eller så? Eller var en rebellion och ha ingenting i toppen.
    Jag funderar på att ta hem en gran och bara ha glitter och lampor i. Fast det kan jag ju glömma som har en fyraåring iofs, hon hade blivit skitarg.

• MajaLarsson

min mamma har (hör och häpna) en guldfärgad ÖLBURK i toppen på sin gran!

DEt va nåt år norrlandsguld sålde burkar som var ämnade att sitta i granen sedan och detta nappade mamma på å sen dess har det blivit lite av en tradition!

• hot fuss
    MajaLarsson skrev 2008-12-03 22:08:48 följande:
    min mamma har (hör och häpna) en guldfärgad ÖLBURK i toppen på sin gran! DEt va nåt år norrlandsguld sålde burkar som var ämnade att sitta i granen sedan och detta nappade mamma på å sen dess har det blivit lite av en tradition!
    haha!
    jag är inte dum - jag har bara otur när jag tänker
  • frigolita

funderar på att ha en ganska stor knuten rosett längst upp..
    Tror ni att det skulle funka???

Ölburk verkar ju kul men sparar det tills nästa år ;)

• Silverkatten06
    frigolita skrev 2008-12-03 22:13:13 följande:
    funderar på att ha en ganska stor knuten rosett längst upp..Tror ni att det skulle funka???Ölburk verkar ju kul men sparar det tills nästa år ;)
    Låter väldigt amerikanskt, men det funkar säkert. Huvudsaken är ju att ni tycker det är fint/juligt
Svar på tråden Vad skall man ha längst upp i julgranen????