Flexitrax?
Hur fungerar den? Kör bilarna runt av sig själv, eller har man nån kontroll? Är det svårt att bygga ihop banan?
Funderar att köpa den i julklapp till sonen.
Hur fungerar den? Kör bilarna runt av sig själv, eller har man nån kontroll? Är det svårt att bygga ihop banan?
Funderar att köpa den i julklapp till sonen.
hur gammal är sonen?
läste att din son är fyra. Min son är tre år och fick ett begagnat av sin kusin. Min son tycker det är roligare att köra bilen själv, än att den går av sig själv. Men din son är ju fyra så han kanske tycker det är kul. Det är ju lätt att köpa till eller önska sig till fler delar.
Vår son fick Dino-flexitrax i 4-års present med en bil som går på batteri. Vilken hit!!! Jag är också positivt överrasdkad eftersom den dels går att bygga om och ändra superlätt OCH att flytta på /skjuta på golvet utan att den går sönder. Rekommenderar den verkligen!
Ok, så man kan välja om man vill köpa bil som går av sig sjäv eller med en fjärrkontroll? Är banan svår att bygga?
Min lillkille är nu 5 år, men har ett funktionhinder så det skulle vara bra om bilarna kunde åka runt själv oxå. Låter bra att banan inte går sönder så lätt.
Det kommer nog bli en poppis julklapp :)
"Vår" bil (dino-flexitrax) har en bil som har en av och på knapp under...sedan kör den runt av sig själv. Det finns också sådana med control. Jag uppfattar den som enkel och smidig att leka med...vår son fick iofs hjälp av sin 9-åriga kusin att bygga ihop den första gången. Men är man med som vuxen är det nog inga problem...Blir nog en succé! :)
Tack för svar!