Snygg barnfåtölj?
Är på jakt efter en snygg barnfåtölj till sonens rum. Alla tips är välkomna!
Är på jakt efter en snygg barnfåtölj till sonens rum. Alla tips är välkomna!
Blomsterpassagen i Östermalmstorg (stockholm) har de finaste och coolaste barnfåtöljerna jag sett med tillhörande fotpall. dock lite dyra, 700 kr st men värt pengarna. Imorgon ska vi hämta två stycken till våra tjejer som är 3 år och 1½ och de kommer att älska fåtöljerna.
Kompisen har en söt liten mini-Tullsta från Ikea.
Jättefina finns i de dyrare barnaffärena. Bor du i Stockholm så är det tex Bonti och Farmhouse som har fina fåtäöjer.
Blomsterpassagen, var sjutton ligger det?? Mycket intresserad av en fåtölj jag med. Färger?
kalikå är fina , och lätta och torka av!
Min dotter fick en förra julen!!
En stor hit..
www.kalika.se
Det finns en supercool på Svenska Hem, en i skinn med fotpall.
TS,
på svenska hem? nä, den finns inte med där, jag kollade...
Hm, deras Tullsta har några år på nacken. Kanske utgått ur sortimentet?
Jag måste ragga upp Mommy84 och fråga vidare om Blomsterpassagen. Vet att det finns blomsteraffärer som heter så, men inte att de sålde möbler.
www.houseofhedda.se har bla.en clubfåtölj med fotpall. Funderade på en sån innan det blev en fatboy istället.
www.houseofhedda.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=80&artnr=INTERCLUBFATOLJBRUN&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std
zanzibar,
det är precis den jag menar - fast den finns på Svenska Hem också för under tusenlappen.
Vet att jabadabado har en fåtölj i fuskskinn finns i flera färger super fin. www.egetrum.se säljer dom.
www.bolagret.se har barnfåtöljer, klicka på möbler och sedan barnmöbler.
Finns en billig i trä och rött eller blått tyg på Rusta. Den är snygg och bekväm!