• e d

tips på annorlunda barnkläder

Någon som har något tips på någon hemsida på internet där dom säljer lite roligare barnkläder? Eller butik i Stockholm.

Min bästa vän ska ha bebis snart och jag vill köpa något som inte alla andra barn har eller som någon annan redan köpt från HM, Lindex osv..

Så..alla tips är välkomna! Ös på bara :)

• Svar på tråden tips på annorlunda barnkläder
  • e d

Jag är säker på att det finnas massor av mammor och pappor och övriga som köper fina kläder på nätet...snälla hjälp mig nu! :)

• Balehead

Vill du vara annorlunda - sy något själv!

• GrönaGubben

Var inne på www.maritasikiaby och tittade, fanns massa söta saker. Dock inte så mycket pojk saker. (Letade saker till grabben)

• Lilluna

Här har de grymma killkläder, faktiskt den enda nätshoppen jag hittat som har lite roligare och mer killkläder;
    www.stockiddo.se Kan det vara något? Jag bara älska harembyxorna. ha ha så fashion

• Lilluna

Här har de grymma killkläder, faktiskt den enda nätshoppen jag hittat som har lite roligare och mer killkläder;
    www.stockiddo.se Kan det vara något? Jag bara älska harembyxorna. ha ha så fashion!

• Lilluna

www.stockiddo.se Kan det vara något? Jag bara älska harembyxorna. ha ha så fashion!

• Lilluna

• Lilluna

• Lilluna

förlåt, min dator hängde sig. Det blev lite väl många inlägg om en och samma sak (och såååå bra är sajten inte att den behöver 1000 inlägg). Sorry!!

• Clapton

Det har just i dagarna lanserats ett nytt barnklädesmärke som heter Zizoo. www.gullgrodan.se har tagit hem det.
    Jättesnygga kläder och något jag inte tror det blir dubbelköp utav :)

• Pillan81

Ett tips är att kolla in alla sybloggar som finns.

Jag själv syr kläder på beställnig och då kan man ju utforma dem som man vill

Svar på tråden tips på annorlunda barnkläder