• Bumms

Gonal-F, flera? Följas åt?

Hej,

Jag började med gonal-f sprutor den 28 November, ska på första kollen den 5 December! Jag tar sprutorna för att få ägglossning, alltså inte IVF.

Jag ska när ett moget ägg finns avsluta med en ovitirell spruta som ska få äggen att lossna!

Kom igen nu tjejer, det finns nog fler än jag som är mitt i detta just nu!!

Kram kram

Milos Mamma
  • Svar på tråden Gonal-F, flera? Följas åt?
  • Bumms

Bumms: start gonal-f 28 Nov, ca BIM 27 Dec, vet säkrare efter ovitirell sprutan.

Milos Mamma
  • Bumms

Gu vad jag känner mig ensam med mina sprutor nu, jaja så det kan bli Flört

Milos Mamma
  • bimbomika

starta med gonal-f den 24nov...när får du ta ovitellen?

• Isdroppen

Hej startade med GonalF den 4 december. Jag ska spruta i 8 dagar hur länge får ni spruta?

• bimbomika

när jag blev gravid sist så sprutade jag i 12 dagar och fick sedan ta ovitelle...nu när vi försöker få ett syskon så första försöket för en månad sedan så spruta jag sammma som första gången och det misslyckaddess och nu är jag inne då på andra omgången och har tagit sprutor i 12 dagar!...skall ta ovitelle i helgen=)

• bimbomika

Hur höga doser får du ta? (isdroppen)

• bimbomika

bimbomika skrev 2008-12-05 10:34:45 följande:

Hur höga doser får du ta? (isdroppen)
    är det första gången?
  • bimbomika

jaha läste din sida...oki..

Isdroppen skrev 2008-12-05 10:29:30 följande:
    Hej startade med GonalF den 4 december. Jag ska spruta i 8 dagar hur länge får ni spruta?
  • Isdroppen

Bimbomika:
    Hej
    Jag får ta 225 nu, förra svängeN som slutade med att jag fick avbryta innan ÄP tog jag 150. vilken dos tar du nu då?

• bimbomika

oj! nä så höga doser tar inte jag ...75E

Isdroppen skrev 2008-12-05 12:23:01 följande:
    Bimbomika:Hej Jag får ta 225 nu, förra svängeN som slutade med att jag fick avbryta innan ÄP tog jag 150. vilken dos tar du nu då?
Svar på tråden Gonal-F, flera? Följas åt?