• Anonym

Berätta om ditt bästa ligg någonsin!

Det finns ju en massa trådar om att berätta om sitt allra pisammaste sexminne, sitt sämsta ligg nånsin, osv.
    Nu startar vi en ny tråd! Berätta om ditt BÄSTA ligg ever!!
    Kom igen nu! Berätta!

• Svar på tråden Berätta om ditt bästa ligg någonsin!
  • Chester Copperpot

Ett av mina bästa ligg är faktiskt ett internetragg. Nu är det här ju en del år sen, eller en massa år sen, snarare...

I vilket fall var jag inte så erfaren på den tiden. Ska jag vara helt ärlig var jag ganska oerfaren. Som Woody Allen sa: "Det är inte det att jag är oskuld, men inte är det långt ifrån..."

Jag satt uppe en natt och chattade på Aftonbladets chat. Fick napp med en tjej, hon sa ganska direkt: "Sugen? Kom hit då...". Fick hennes telefonnummer, ringde, fick adressen, cyklade iväg. Allt efter att ha chattat i två minuter med henne. Jag lovar, det var det snabbaste ragg jag nånsin har haft. Var iväg på under fem minuter efter att jag fått kontakt med henne.

Cyklade iväg, klockan var väl runt elva eller så. 25 minuters cykeltur. Vad gör man inte för lite sex? Möter upp henne vid nån skola ute i ett ganska ordinärt bostadsområde. Mestadels radhus, typisk sovstad. Vi går hem till hennes radhus. Typiskt radhus, med kök och vardagsrum på nedervåningen, och tre sovrum ovanför. Ett sånt där radhus som det finns miljoner av i det här landet.

Hon är arton år, jag var väl närmare 25 eller så. Hon såg rätt bra ut, rött hår, kurvig, stora bröst. Det var fest i huset bredvid, massa fulla ungdomar. Vi kommer hem till henne, går upp på hennes rum. Ganska litet rum, ungefär 7 kvadratmeter, med en våningssäng. Vi sätter oss på överslafen och kollar på tv. Filmen var "Ombytta roller" med Eddie Murphy och Dan Ackroyd.

Efter en stund hamnar vi dock i en mer horisontell position, vi hånglar en stund, och sen är det dags för sex. Och första gången går väl ganska fort, under en kvart i alla fall. Av någon anledning gillar hon inte att pilla sig på fittan. Varken att jag smeker henne, eller att hon gör det, eller att jag slickar henne. Hon var ju iofs ganska ung, och vissa tjejer kan ju ha en del rädslor och fobier, särskilt över sig själva...

Penetration verkade vara det enda hon ville ha, så jag knullade henne ganska direkt. Missionären. Som sagt, första gången gick rätt fort. Efter en stunds post coitus pillowtalk går vi på det igen. Och andra gången tar det lite längre tid. Ungefär två timmar...

Och jag lovar, det var det bästa sex jag någonsin haft. Oknullad var jag, och jag knullade som om det inte fanns någon morgondag. Våningssängen bankade i väggen i takt med stötarna jag gav henne. Och hon gillade det. Och jag gillade det... Någonstans hör jag nån som går på toaletten, nån som sovit i rummet intill.

Efter uträttat förvärv tar jag på mig mina kläder och cyklar hem. Dagen efter skriver hon på msn att hennes föräldrar var måttligt roade av hennes nattliga manliga sällskap. Och jag säger att det nog var tur för mig att jag inte stannade till frukost.... ;)

• irmeliarlin

Hmm...inte lätt att välja...i Finland i en eka när vi var ute och fiskade. Vill ni ha det beskrivet mer i detalj? ;o)

• Anonym (dina)

Det bästa sex jag har haft var i England när jag var där och jobbade.Det var med en kille som jag hade spanat in ett bra tag och vi bodde dessutom ihop.Vi började flirta och småhångla på fyllan och höll på så ett tag och jag hade bestämt att vi inte skulle ha sex direkt ,vi gick och kåtade upp varandra flera dagar och spänningen växte .En kväll var vi på puben och blev ganska flirtiga och berusade vi började ta på varandra under bordet och jag var så kåt att jag höll på att sprängas.
    Vi nästan kastade oss ut därifrån och på vägen hem stannade vi och kysstes varannan meter och vi gick hem som två ihopslingrade eremit krabbor galna av lust.När vi kom hem sprang vi uppför trappan och hade otroooligt sex,han var så jävla sexig den killen.Jag satt ovan på honom med benen saxade om hans rygg och ansikte mot ansikte sittande han rörde sig sååå sensuellt och det var en av de första gångerna jag fick en slidorgasm.Efter detta hade vi en låång enbart sexuell affär.....men när vi träffas nu ångrar vi lite att vi inte satsade på ett förhållande ,men vi var så unga och nu är vi båda gifta .Men jag tänker på honom ibland:)

• Anonym (Exet)

Det måste varit med mitt ex. Hon hade gjort slut med mig.
    Och ett tag efter så ringde hon mig och frågade om hon fick komma över. Visst tänkte jag (vad vill hon med detta) hon hade tagit med sig en film också..

Börjar kolla på filmen i kanske 5 min. När hon plötsligt bara hoppar på mig och börjar hångla med mig och säger att hon saknat mig så jävla mycket och hon hade inte fått sig ett riktig knull på länge.

Sagt å gjort vi sätter igång i soffan knullar på hej vilt! aldrig sett kvinnan så blöt som då.

Förflyttar oss till sängen och har nog sex 1 timme ungefär när hon är på väg att komma med en sån kraftig orgasm jag aldrig sett förr.. Och helt plötsligt får hon en fontänorgasm vilket jag aldrig hade sett henne få förut. Och hon hade heller inte varit med om det förut..
    Hon ville ju att jag skulle komma också givetvis så hon sög av mig tills jag kom och fick spruta henne i munnen. Sen lät hon sperman rinna ut ur munnen samtidigt som hon tömde mig..

En del gånger när man har sex så blir det bara så jävla bra!
    Så synd att dom inte blir så varje gång..

• Anonym

mitt bästa ligg har jag varje kväll då jag o sambon sexar, han e bara såå bäst o jag tröttnar aldrig på att ha sex m honom, kan inte finnas nån skönare än han *mums*

• Anonym

Hade mitt bästa ligg för en vecka sen =) har sjukt bra sex med en ny flamma jag träffat!

• irmeliarlin

Vi var nykära, hade träffats ungefär ett år innan. Nu skulle vi hälsa på släkten i finska skärgården. Det känns inte så lyckat att ha sex under samma tak som sina föräldrar så vi passade på så fort vi var ute. Bakom vedboden, i bastun, i skogen, överallt där det gick, vi var i något slags kåtrus.

Just den här dagen bestämde vi oss för att åka ut och fiska. Vi gick ned till båthuset för att hämta fiskegrejor. Han var så sexig i sina shorts så jag kunde inte låta bli att smeka honom lätt över rumpan när han gick in i båthuset. Han vände sig om och log, igen? frågade han med ett menande leende. Jag nickade, vände mig om och drog upp kjolen. Han började smeka mig på rumpan. Jag rös och kände hur vätan började tränga genom mina trosor. Han drog ned mina trosor, drog av sig shortsen och förde snabbt in sin lem bakifrån. Jag lutade mig mot bodväggen och försökte låta bli att stöna. Han stötte snabbt och bestämt. Jag kom nästan direkt. Han fortsatte stöta och jag kände hur det tände till igen. Jag lutade mig svimfärdigt mor väggen och stönade fram, jag kommer igen. Det pulserade i mitt underliv, det kändes som om jag inte kunde få nog, jag kom och kom men det här var en ny känsla. Hela jag brann. När han kommer och sätter sin sista stöt känner jag hur det exploderar. Jag ser stjärnor, det känns som om jag kissat på mig, det rinner utmed benen. Han lutar sig över mig och stönar, oj, det här har jag bara sett på film.

Nu hör vi hans pappa komma nedför backen så vi försker få ordning på anletsdragen...

sorry, telefon...återkommer med fortsättningen! :o)

• Anonym (nu)

Jag har haft ganska många sexpartners men den absolut bästa är den pojkvän jag har nu.
    Och jag är nog så tråkig som tycker det då det är sex baserat på mkt känslor för varandra och för att han är så som jag vill ha det. Han tar för sig och visar vad han vill och styr mig mkt.

• viseversa

kan ärligt säga att min nuvarnade sambo är den jag haft som är bäst i sängen! =)

• Anonym (Fillip)

En man jag träffade nu i sommar. Jag är bisexuell, men det var längesen jag var med en man senast.
    Vi fick kontakt via en dejtingapp, och när vi väl träffades så kändes det bra helt enkelt, vi klickade.
    Tror aldrig jag har varit så kåt förut, jag bara darrade.

• Anonym (Fillip)
    Anonym (Fillip) skrev 2020-09-21 09:26:27 följande:

En man jag träffade nu i sommar. Jag är bisexuell, men det var längesen jag var med en man senast.
    Vi fick kontakt via en dejtingapp, och när vi väl träffades så kändes det bra helt enkelt, vi klickade.
    Tror aldrig jag har varit så kåt förut, jag bara darrade.

Ska beskriva honom, för jag blir kåt bara jag tänker på honom.
    Han är några år äldre, 180 cm (han är lite kortare än mig), kraftigare än mig (tänk Russell Crowe i Gladiator), hår på bröstet, fina ögon, och en grov kuk...
  • Anonym (-)

En av mina dejter med fröken höger ledde till den kraftigaste orgasm jag någonsin fått. Överlägset bästa gången.

• Anonym (gnafs)

Svårt att bedöma bland flera, men ett av dom hetaste var när jag tillfälligt träffade en kvinna från "förtiden" på ett Ålandskryss.  Hon va min brors ex-svärmor, och jag hade varit kåt på henne på avstånd så länge.  

Nu gick hon här, lite småberusad med lite sug i blicken. Sexiga klär med kjol, härligt sminkad och doftade hetsande tung parfym.  Hon gorde mig vrålkåt.

När vi väl hamnade i hytten, var vi som två vilda djur. Gud vilken het natt det blev.  Jag va 28, och hon nästan 30 år äldre (56).  

Svar på tråden Berätta om ditt bästa ligg någonsin!