• SaraF

Knälång bröllopsklänning

Hej!

Jag ska gifta mig till sommaren. Vi ska ha lunchbröllop och jag hade tänkt mig en lite enklare klänning, kanske knälång. Då borde ju min blivande man kunna ha sin snygga svarta kostym till.

Är det någon som har tips på var man får tag i en sån? Kan tänka mig max 2000 kr. Alla sidor jag hittar har bara vanliga brudklänningar.

• Svar på tråden Knälång bröllopsklänning
  • yava

Jag köpte en vanlig klänning från VILA. Min var inte vit men det fanns det oxå.

• Ärla Minou

Jag hade samma problem och hamnade i väldig tidsnöd. Blev tillslut en hellång

• yava

www.eugeniashop.com/

Här säljer dom VILA via postorder. Dom kanske inte har nån vit just nu denna årstid men dom har bra priser och mycket fint. Jag slog till på 2 st olika när jag ändå var igång och jag kommer att kunna använda båda till annat då ingen är en direkt brudklänning.

• SaraF

Ja, jag får väl titta i vanliga affärer, men det känns lite vanskligt. Då ska man ju ha tur!

• yava

Jag beställde via nätet och hade klänningarna hemma efter en vecka. Rekomenderar verkligen den sidan!

• yava

Japp en vanlig svart kostym.....om det av mig du mena

• Ärla Minou

ja. Om du frågade mig. Han hade kostym och jag hade lång rak klänning. Rätt trist. Hade sett en knälång, enkel klänning framför mig. I ganska "sladdrigt" tyg liksom och kanske någon diskret dekoration. Och snygga sandaletter. Men tji fick jag.

• zophija

råkade trycka på posta inlägg innan jag hade skrivit nått.

Jag rekomenderar annars gojane.com

Där köpte jag min enkla fina bröllopsklänning. Tror den kostade 600 kronor sammanlagt.

• yava

Klickbar bild i mitt galleri......om du vill se hur det såg ut på ett av korten från den dagen. Maken har dock inte kavajen på sig där.

Svar på tråden Knälång bröllopsklänning