• Pikku Enkeli

Höj- och sänkbar tv? (sänks ned i tv-möbeln)

På Bygglov (tror jag det var) satte de in en tv-möbel där platt-tv'n sänktes ned i själva möbeln och ett lock stängdes när man tryckte på en knapp. Var kan man få tag på en sådan?

It's no sign of mental health to be well adjusted to a sick society...
  • Svar på tråden Höj- och sänkbar tv? (sänks ned i tv-möbeln)
  • Pyret 78

Det var ett avsnitt av Äntligen Hemma. Jag skulle själv inte tacka nej till en sån. Tyvärr vet jag inte var man kan få tag på en.

• Pikku Enkeli

Är du säker på Äntligen Hemma? Sambon säger att han är säker på att det var Willy i Bygglov som höll på med det...

• Pikku Enkeli

Vet du när ungefär det sändes?

• Pikku Enkeli
    mrbiig skrev 2008-12-04 23:33:15 följande:
    Dom har gjort det i Roomservice med.Fast i alla program så har dom special tillverkat en tv-möbel och sen satt i en tv-hiss!Typ nåt sånt här:www.hittat.se/ad.jsp/974214722Är din sambo sen bra på att bygga så finns beskrivning härwww.diva-portal.org/diva/getDocument?urn_nbn_...Orkar han inte bygga så kan ni köpa en färdig:www.digitaltvexperten.se/mobler_och_fasten_ti...
    Det ska specialtillverkas en möbel och sen sättas i en hiss. Är sambon som ska göra på sitt jobb, han är finsnickare.
  • 1978an

Jag vill också ha en sån sambo.. Eller han jag har är rätt bra han med (dataelektronikingenjör), även om jag önskade att han kunde lite mer om snickeri och liknande..

• Pikku Enkeli
    1978an skrev 2008-12-05 18:03:45 följande:
    Jag vill också ha en sån sambo.. Eller han jag har är rätt bra han med (dataelektronikingenjör), även om jag önskade att han kunde lite mer om snickeri och liknande..
    Fast tv-möbeln är inte till oss... "Skomakarns barn har alltid trasiga skor" vet du...   
Svar på tråden Höj- och sänkbar tv? (sänks ned i tv-möbeln)