• firepuzz

cocos parfym?

någon som vet en parfym som luktar gott och cocos?

• Svar på tråden cocos parfym?
  • firepuzz

oj det blev tomt..

haha ja en gammal kompis till mig köpte en sådan för några år sen

• LittleMsSunshine

Jag har för mig att jag köpte en från Yves Rocher för något år sedan som luktade cocos.. Annars är det nog bara gå till Åhlens/Kicks och fråga personalen, de brukar ha bra koll:)

• MiniLou

Yves har jätte bra cockos parfym!

• firepuzz

yves vad är detta? vad heter den?

• MiniLou

Eau de toilette - Kokos
    PLAISIRS NATURE

Sök på den på yves. kostar 92kr o är jätte go.

Även vaniljen rekomenderar jag starkt

• Shagwell

Man varför vill du lukta kokos my dear? Ta vilken solskyddsolja som helst, deluktar ju alla kokos. Jag gillar kokos - mjölk i mat och kokos i efterrätt men efter en sommars missbruk av sololja så tål jag inte kokosdoft, sorry. Fpr mig att tänka på brun utan sol produkter och charter...
    Lite halvlustigt inlägg att afrikaner luktar kokos *fniss*
    Vi svenskar, vad luktar vi? Vanilj & rosmarin? ti hi ok sorry ska sluta flamsa nu men efter en helt galen natt med ständigt uppvaknande har gjort mig speciell idag...

• Trolli

Lancome Hypnose doftar lite cocos
    Om jag inte har helt fel för mig..

• Indianica

Shagwell skrev 2008-12-05 14:53:38 följande:

Man varför vill du lukta kokos my dear? Ta vilken solskyddsolja som helst, deluktar ju alla kokos. Jag gillar kokos - mjölk i mat och kokos i efterrätt men efter en sommars missbruk av sololja så tål jag inte kokosdoft, sorry. Fpr mig att tänka på brun utan sol produkter och charter... Lite halvlustigt inlägg att afrikaner luktar kokos *fniss* Vi svenskar, vad luktar vi? Vanilj & rosmarin? ti hi ok sorry ska sluta flamsa nu men efter en helt galen natt med ständigt uppvaknande har gjort mig speciell idag...
    Nej för fan, barr luktar vi och björk

• firepuzz

idag var jag på yves i norrköping men nej hittade ingen parfym där.

Svar på tråden cocos parfym?