• Anonym

Har fått ont i örat när man trycker på örat är det öroninflammation på g? Det är svullet med

Jag har fått ont i ärat de två senaste dagarna kan inte sova nu häller men det varar inte som jag har läst att det ska göra om det är öroninflammation men det stod också att symtomen inte behövde vara det häller. Jag har ingen matlust häller fryser och hostar.

• Svar på tråden Har fått ont i örat när man trycker på örat är det öroninflammation på g? Det är svullet med
  • Anonym

Ring VC, kan mycket väl vara öroninflammation.

• Anonym (jag har)

Jag började få ont i höger öra i onsdags. Då det började med lock. Sen gjorde det ont när jag rörde på örat och fick sedan lock.hörde knappt något. Åkte till akuten igår o då såg de att det var både vaxpropp då de sög ut vaxet med en slang o såg då osså att jag hade öroninflammation. Det gör ju så ont,värker o susar i båda öronen nu. så nu äter jag pencillin.

• Anonym

säkert hörselgångsinfl.
    läkeran skriver ut salva

• Anonym (jag har)

Jag hade både vaxpropp och öroninflammation. Men fick salva och pencillin.

• Anonym (jag har)

Nu har jag ätit Kåvepenin o tagit örondroppar i 10 dagar 2g/dagen,men nu känns det som jag har fått tillbaka öroninflammationen,var ju bra ett par dagar nu men har fått lika ont igen.

Svar på tråden Har fått ont i örat när man trycker på örat är det öroninflammation på g? Det är svullet med