• Anonym (dreamer)

Kär i en drömman? Har sambo! Är jag knäpp?

Jo, det här blir nog en udda frågeställning, men har ni någonsin drömt om någon och att ni blev vansinnigt kära i den personen och sedan vaknat och känslorna var kvar?

Detta har hänt mig förut och det hände nu igen. Drömmen ar helt underbar och jag har ingen aning vem mannen i drömmen var mer än att jag VET att han finns på riktigt men kommer just nu inte på vem det är. Jag vill bara gå och lägga mig igen och drömma vidare.

Sen tänker jag på min sambo. Jag älskar ju honom vansinnigt mycket. Men de här nyförälskelsekänslorna är inget jag har längre. Ni vet, den där spänningen. Och den kan jag sakna ibland, även om vårt förhållande är mycket passionerat och bra. Jag vet att man inte kan påverka drömmar och jag vet också att dessa känslor kommer att försvinna under dagen.

Det jag undrar är, har ni varit med om sånt här? Och att känslorna höll i sig länge efter drömmen? (med länge menar jag då ca. 24 h)

• Svar på tråden Kär i en drömman? Har sambo! Är jag knäpp?
  • Snart pappa nr1

Svar på din fråga: Ja!

• Anonym (småkär)

Åh, jag har samma problem. Jag går och drömmer om en man som jag bara har sett i mina drömmar. Flertalet drömmar har han dykt upp i, jag vet inte vem han är, eller om han ens finns, men han är underbar, romantiskt, het och eldig..

Men jag älskar min man, men det är så mysigt att tänka tillbaks på drömmarna och den mannen..

:)

• lovemyboys

Men hallå, ni drömmer ju....kan man bli kär i en dröm??
    Jaa, det vore ju heelt fantastiskt isf.......men den blir inte lätt att leva med, det kanske blir ens livs mardröm...

• Anonym

Japp, det har hänt flera gånger. Sen går jag omkring och är lite småkär i den mannen resten av dagen, sen glömmer jag honom .

Man kan ju inte rå för sina drömmar och inte lägger jag nån djupare betydelse i det hela heller. Jag älskar min man och vill inte ha nån annan än honom.

• Anonym (dreamer)

Vad skönt att jag inte är ensam!

lovemyboys: Det är inte en sån kärlek. Den här kärleken går över på bara en knapp dag. Redan nu då min sambo vaknat och pussat mig och varit gullig så känner jag hur den bleknar.

• lovemyboys

Anonym (dreamer) skrev 2008-12-05 10:22:39 följande:

Vad skönt att jag inte är ensam! lovemyboys: Det är inte en sån kärlek. Den här kärleken går över på bara en knapp dag. Redan nu då min sambo vaknat och pussat mig och varit gullig så känner jag hur den bleknar.
    Skönt att höra, jag blev lite orolig där en stund....
  • Knasis

Inte ens i mina DRÖMMAR träffar jag min drömman! sorry... fick en släng av bitterfittasymtom.. hehe..

• Anonym (dreamer)

Åh din stackare! Men du kanske inte sover tillräckligt mycket? En tanke bara.

Knasis skrev 2008-12-05 10:26:03 följande:
    Inte ens i mina DRÖMMAR träffar jag min drömman! sorry... fick en släng av bitterfittasymtom.. hehe..
  • Anonym (dreamer)

Hade det varit på det viset hade jag nog lagt in mig för att få vård.

lovemyboys skrev 2008-12-05 10:25:59 följande:
    Anonym (dreamer) skrev 2008-12-05 10:22:39 följande:
    Skönt att höra, jag blev lite orolig där en stund....
  • Anonym (småkär)

lovemyboys skrev 2008-12-05 10:12:21 följande:

Men hallå, ni drömmer ju....kan man bli kär i en dröm?? Jaa, det vore ju heelt fantastiskt isf.......men den blir inte lätt att leva med, det kanske blir ens livs mardröm...
    Jo man kan nog bli kär i en dröm..min drömman är FÖR bra för att vara sann.. :D
  • Knasis

Anonym (dreamer) skrev 2008-12-05 10:32:52 följande:

Åh din stackare! Men du kanske inte sover tillräckligt mycket? En tanke bara.
    Ha ha... ska prova det TS! Genast! Natt natt.... wish me luck!
  • Anonym (dreamer)

Good luck!

Knasis skrev 2008-12-05 10:42:52 följande:
    Anonym (dreamer) skrev 2008-12-05 10:32:52 följande:
    Ha ha... ska prova det TS! Genast! Natt natt.... wish me luck!
  • KramMiiis

Min sambo är som stigen ur mina drömmar..
    Han har ALLT som jag önskat mig. Både utseendemässigt och känslomässigt.. Så här drömmer jag dygnet runt

• Anonym

KramMiiis skrev 2008-12-05 10:56:49 följande:

Min sambo är som stigen ur mina drömmar.. Han har ALLT som jag önskat mig. Både utseendemässigt och känslomässigt.. Så här drömmer jag dygnet runt
    Hehe, mallgroda!!
  • KramMiiis

Anonym skrev 2008-12-05 11:15:51 följande:

KramMiiis skrev 2008-12-05 10:56:49 följande:
    Hehe, mallgroda!!
    HAHA... men det är sant juh!!! Sorry girls...
  • Takex

Oja! Men det haller bara i sig en, MAX tva dagar.

Svar på tråden Kär i en drömman? Har sambo! Är jag knäpp?