Bästa stället för Brunch i Malmö?
Inte Systrar och Bröder eller Konsthallen för där har jag varit så mycket!
Inte Systrar och Bröder eller Konsthallen för där har jag varit så mycket!
puff
Konst och Kökken är fint. Det som låg vid Kronborg var helt klart bäst men det är stängt nu. Det som finns bakom Triangeln är dock bra det också!
Hilton!
Tack för era förslag! k&k ska vi testa nästa vecka. Hilton ringde vi men de var inte helt förtjusta i att en liten 6-månaders tjej skulle följa med. Sen får jag nog säga att jag tycker att 225 kronor är litet magstarkt för en brunch. Även om det är supergott kan jag inte fylla magen med hur mycket som helst!
cafe element i Rörsjöparken har toppen-brunch, inte så stor men mkt gott och så får man göra egna våfflor, mums! Cafe Ceder har också finfin brunch, och sen finns det ju Southern Style Cafe som har amerikansk brunch, allt jätte gott! och inte särskilt dyrt heller, lycka till!
Pudan skrev 2008-12-06 19:57:50 följande:
stinamalmö skrev 2008-12-06 20:04:19 följande:
Debaser finns också!
Röstar för Retro.
Kostar 119 kr och är helt klart värt pengarna och där är det inga problem att ha med sig barn. De delar gärna ut barnstolar till de små
Jösses så mycket bra ställen det finns! Man blir så insnöad till slut att man bara går på samma och det är ju inte särskilt kul! Bor nära Retro så det får det definitivt bli - kanske i morgon redan!
I söndags var vi på Greekway. 99 kr och ganska fin buffé. Pajer, filodegsknyten, röror, stark korv och tonfisk/pastasallad. Men det kändes som lunchbuffe och långt från frukost....så vi kommer inte att gå dit igen på ett tag. Jag gillar rejält bröd, pålägg, ägg och gärna nåt med choklad som avslutning...
Jag är nyfiken på Southern style cafe och Cafe Ceder, men hittar dem inte på Eniro...kan jag få lite närmare beskrivning? Tack på förhand..
Cafe ceder ligger på östra förstadsgatan i närheten av Big Bowl, och Southern Kitchen Cafe ligger nsätan mittemot southernkitchencafe.se/
Café Ceder ligger på Östra Förstadsgatan - Fredrikbergsgatan
Southern style café har jag aldrig hört talas om men däremot Southern kitchen café som ligger på Ö: Förstadsgatan 24. Där har de brunch buffé mellan 10-15.
På Översten har de också brunch med CHOKLAD FONTÄN
Nackdelen med deras brunch är att drickan inte ingår.
Lycka till!!!
jaaa, överstens brunch är fin! gott bröd och man kan göra sina egna våfflor - mums! och utsikten är najs...men man måste oftast boka bord i förväg dock.
Debaser! Mycket bättre än Retro i mina ögon (mun ).