Ni som är vecka 11-12 hur mår ni nu?
Jag undrar hur ni andra mår som är i vecka 11-12?
själv så är jag trött kan somna mitt på dagen om jag lägger mig och blundar.
och jätte kissnödig när jag vaknar
Jag undrar hur ni andra mår som är i vecka 11-12?
själv så är jag trött kan somna mitt på dagen om jag lägger mig och blundar.
och jätte kissnödig när jag vaknar
Jag är trött jag med, men går lite upp o ner. Min aptit är fortfarande mycket dålig, så jag kämpar med maten. Har ingen ork annars, så det blir inte mycket gjort:P Jag har aldrig kräkts, men har forfarande hemska kväljningar för det mesta. Det är jobbigt. Har tidig foglossning, och ont i rygg. Är uppe på nätterna o kissar. Är i v 12 (11+1) Det var mina "problem" men är så glad att veckorna går framåt! Vill må bra nu o glädjas!
Mår lite bättre faktist. Framförallt mår jag knappt illa på dagarna längre bara kvällar, har iofs. inte någon vidare aptit men lite lättare att äta är det. Sen är jag lite piggare också, sover inte när jag kommer hem längre fast jag går fortfarande och lägger mej vid åtta. Kissar några gånger på natten och är jämt törstig. Är också på 11+1.
Är i v10+5, och har mått prima under hela graviditeten. Ingen trötthet, inget illamånede. Bara ömma bröst och kissar som en tok emellanåt. Minst tre ggr/natt fortfarande. Nu de senaste dagarna har jag fått en hel del stickningar i livmodern som strålar ut i underlivet Annars e de rätt så svårt o fatta att man e gravid lixom
Jag mår fortfarande bra, har inte alls mått illa under graviditeten. Idag gick jag in i vecka 11+0 :) Är törstig, dricker mycket vatten och kissar 1-2 gånger varje natt, därefter har jag svårt att somna om. Är trött både på dagarna och kvällarna trots att jag sover minst 8 timmar per natt. Tycker också det är svårt att förstå att man är gravid. När jag var i vecka 7+4 fick jag göra ett UL och såg lill*s hjärta picka =) det var fantastiskt.
Jag är i v.12 och mår bra nu efter att ha mått så illa att jag inte ens kunnat gå in i mitt kök, varit så trött att jag inte går upp ur sängen förrän 13.00 (jobbar 4 tim kväll) och knappt kunnat smörja in mig för att brösten varit så ömmma!
Den enda symptomen som hållit sig kvar och inte lär försvinna är det eviga kissandet. 4gg/natt, 3 miljoner ggr/dag.
För det flesta försvinner de jobbiga symptomen runt v.12 så tack och lov att jag tillhör den skaran.
Tjingeling!
hej hej! går in i v 12 i morrn! jag mår bra, men hungrig hela tiden, magen börjar att synas! annars inget mera! mått bra hela tiden! mys mys.. lycka till alla
Hej!
Jag har inte alls mått dåligt, men känner mig fortfarande otroligt trött, somnar vid 19.00 varje kväll. Kissnödig HELA tiden, går upp 1-2ggr per natt och flera, flera gånger om dagen:) Jag går in i vecka 12 på onsdag, så jag hoppas att tröttheten försvinner snart. Matlusten är det si och så med... Annars är allt toppen!!
/Mia
skönt att höra att det efler som har liknande symtom
jag går in i vecka 12 på onsdag. Mår riktigt bra nu, och började göra det för några dagar sen! mådde inte så jättilla innan heller men nu känner jag inget pyton alls. Så länge jag äter ofta (=hela tiden känns det som). Jag är ständigt hungrig känns det som..
är också kissnödig typ hela tiden, vilket var jobbigt igår när vi var i stockholm o skulle julhandla.. :/
annars är det värk i svanken/höterna som är mest besvärande, antar att det liksom ändrar på sig en hel del där inne nu så jag hoppas värken lägger sig lite om ett tag..
hur mycket har ni gått upp eller ner? jag vägde mig igår och har gått upp 1 kg.
Jag är i vecka 12 nu och mår fortfarande lika dåligt :)
Illamåendet är typ dygnet runt men allra värst på kvällen vilket det har varit hela tiden. Jag kan inte äta godis eller nåt sånt gott onyttigt eftersom jag får halsbränna av det :) Speciellt läsk :) *Julmust* vill ha ju.. :(
Kissnödig hela tiden men det är ju mest jobbigt på nätterna. Och sen är jag törstig hela tiden. Kan dricka vatten tills jag får ont i magen men jag är fortfarande törstig. Känns lite lustigt :)
Men jag är lycklig och glad och ser allt det jobbiga som tecken på att allt är som det ska :)