• Truccodero

Vilken är er favorit-kattsand?

Vilken är er favorit-kattsand?

Motivera gärna! :)

• Svar på tråden Vilken är er favorit-kattsand?
  • Fru Indosaurie

fresh and easy kristaller.
    bara släng ur bajset i toan, rör runt i kristallerna. kisset absorberas av kristallerna och sen behöver man bara byta alla kristaller en gång i månaden.
    luktar absolut ingenting, toppen!

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • marjalena

Toa-Lätt (tror jag den heter)  eftersom den inte dammar och är lät att bära hem ifrån affären

• ludenben

Eldorado klumpbildande tycker jag funkar bra...

• SilentStar

Vi använder Katty Kattströ, den är jättebra

• Busbellan
    Fru Indosaurie skrev 2008-12-05 17:23:27 följande:
    fresh and easy kristaller. bara släng ur bajset i toan, rör runt i kristallerna. kisset absorberas av kristallerna och sen behöver man bara byta alla kristaller en gång i månaden. luktar absolut ingenting, toppen!
    Håller med, trodde verkligen inte att det funkade så bra innan vi provade det. Helt klart värt det lite dyrare priset eftersom man kan ha samma sand i LÄÄÄNGE
    Mamma till Nora, August och Ella
  • medea08

EverClean, helt klart. Fruktansvärt dryg sand, luktar ingenting och bildar hållbara klumpar när det blir blött. Nackdelen skulle väl vara priset då...

• ming

Everclean. Den är väldigt dryg, och man behöver i stort sett aldrig tömma hela lådan för att skrubba rent den, då kiss och bajs inte kommer i kontakt med botten, som med annan kattsand.

• Truccodero
    Svar på #1
    Jag använder också den. Den är suverän, men är det verkligen okej att spola ned bajset i toan om det sitter kristaller kvar?
Svar på tråden Vilken är er favorit-kattsand?