tomma korgar? vart???
ska göra ett par julkorgar o ge bort men jag hittar inga såna där korgar nånstans. Var finns de???
Har letat på rusta, ikea, coop, jysk, öb, ica, gekås, bauhaus
Blir galen snart!!!!
ska göra ett par julkorgar o ge bort men jag hittar inga såna där korgar nånstans. Var finns de???
Har letat på rusta, ikea, coop, jysk, öb, ica, gekås, bauhaus
Blir galen snart!!!!
Kolla om ni har Tiimarii (stavas) där har dom haft förut iaf!
Tack, där har jag inte kollat faktiskt!!
jag tänkte oxå packa en julklapp i korg men efter att ha letat länge utan att ha hittat nån tänker jag nu packa grejerna i en sån där clementinlåda som man köper på ICA, blir nästan bättre!
Aa fast jag ska göra fler korgar... blir en jäkla massa clementiner då =) Fast man kan ju ge bort några i korgarna! hehe
Jag har tidigare gjort julgrupper och givit till mina föräldrar och svärmor. Då har jag varit så fräck att jag sagt att om de tänker slänga korgen sedan så kan jag få tillbaka den... Går ju när man känner dem väl...
Istället för korg kan man klippa till en större cirkel av kartong. Placera de produkter du önskar på och omsluta allt med cellofan förslut med en vacker rosett eller liknande. Det blir ju lite billigare. IKEA har dessutom i år fina breda band med metalltråd i ytterkanterna som det är lätt att göra fina rosetter av.
vart kan man köpa cellofan?
Vet att jag så det på Akademibokhandeln. Blomsteraffärer brukar också kunna bistå. Panduro har också.
I reklamen såg jag idag att Lidel sålde en korg (vedkorg, men näpen form) för 80 kr (eller 79,99 för att vara korrekt).
Idag hittade jag äntligen såna där korgar!! Ungefär sådana som jag tänkt mej.
Inne på Blomsterlandet fanns de, olika storlekar