• Shalita

"Klädkod: Sex and the City!" Vad ska jag ha på mig?

Hej!

Jag har fått en inbjudan till en fest där klädkoden är "Sex and the City". Vad innebär det? Vilken typ av kläder kan man ha?

Jag kollade på ett avsnitt igår men det är svårt att veta riktigt vad som passar...

Kan man ha poncho med linne under? Eller urringad, lite transparent svart top?

Skulle bli jätteglad om nån vill hjälpa mig!

• Svar på tråden "Klädkod: Sex and the City!" Vad ska jag ha på mig?
  • Kejsarinna

välj en karaktär först... det är väl lite mer minimala klänningar som gäller....

dom e ju så olika också... vem är du mest lik?

• AnnaKlara

Egentligen är skorna viktigare än kläderna. Nog kan du ha linne och poncho, matcha detta med ett par sandaletter med kilklack, du kan ha jeans till om det är svalt! Fast "snyggshorts" vore finast. Med skärp

• mikalala

om du vill köra carrie stilen med pocho bör du ha typ piratjeans och högklackat annars mycket färgglatt och som sagt klackar!!! stora vida kjolar som sitter åt i midjan är också rätt!

• julmusten

Men man kan ju aven kora prydliga Charlotte och komma i Jackie O Klanning, parlor, diadem och lite forsynta pumps.

Eller varfor inte Miranda i kostym??

Samantha ar lite svarare hon ar mest bara barkladd, blond och sexig!!!

Vilken kul fest det alter som!!!

• AnnaKlara

Ja, jag tror vi kan enas om att klackskor är av största vikt

• Poena

O vad skoj en spn fest skulle jag vilja gå på

Håller för övrigt med tidigare talare, välj en karaktär först att utgå från så kan vi nog komma med massvis av tips

• Lady

vilken karaktär har du valt *nyfiken*

• elims

skulle du välja att klä dig som en specifik karaktär ur serien kunde det kanske bli häftigt att skaffa en peruk som matchar just den personens hårfärg/frisyr!

Svar på tråden "Klädkod: Sex and the City!" Vad ska jag ha på mig?