Unga föräldrar i Helsingborg, fikasugna?
Hej
Letar efter unga föräldrar här i Helsingborg som är sugen på att gå ut med vagnen, fika mm. Väntar du barn så kan du också skriva här
Hej
Letar efter unga föräldrar här i Helsingborg som är sugen på att gå ut med vagnen, fika mm. Väntar du barn så kan du också skriva här
puff
Jag bor i Landskrona dock. Är 22 år och har en liten bebis.
Jag är 21 år och har en son på 7 månader. Bor i HBG.
Hej hej tjejer =) om ni vill kan ni presentera er lite
Själv heter jag Julia och är 18år, bor här i Helsingborg med min sambo och dottern på snart 3 månader. Jag har just nu gjort studieuppehåll men ska börja studera se efter sommaren igen =)
Jag är då 21 år och är gift.. Min son är 7 månader. Jag tänkte börja på komvux när han är 1 år, men bara deltid/kvällstid. Skriver inte mitt namn på FL, men kan skriva mer privat på mail eller msn.
jag heter my, är 22 år och bor med min sambo i landskrona. vi har en dotter som blir 2 veckor på torsdag. är mammaledig nu tills aug då jsg ska plugga antingen till förskollelärare eller undersköterska.
Jag vill också bli lärare (eller barnmorska)
Jag bor i Åstorp en bit utanför HBG , 20 år & en liten dotter på 6 v :)
Har två bonusbarn på 9 & 2 år .
Nu är jag ju mammaledig men annars jobbar jag inom älderomsorgen .
Hur går det med mamma-livet? Själv tycker jag det går väldigt bra men ibland kommer alla hormoner sen man födde och spökar =)
Det går jättebra Men vi har varit sjuka, först sonen, sen mannen och sen jag. Så senaste månaden har någon varit sjuk Hela Tiden. Men nu är vi friska