• MejaKiZnic

Unga föräldrar i Helsingborg, fikasugna?

Hej
    Letar efter unga föräldrar här i Helsingborg som är sugen på att gå ut med vagnen, fika mm. Väntar du barn så kan du också skriva här

• Svar på tråden Unga föräldrar i Helsingborg, fikasugna?
  • MsBeauty

Jag är 21 år och har en son på 7 månader. Bor i HBG.

• MejaKiZnic

Hej hej tjejer =) om ni vill kan ni presentera er lite

Själv heter jag Julia och är 18år, bor här i Helsingborg med min sambo och dottern på snart 3 månader. Jag har just nu gjort studieuppehåll men ska börja studera se efter sommaren igen =)

• MsBeauty

Jag är då 21 år och är gift.. Min son är 7 månader. Jag tänkte börja på komvux när han är 1 år, men bara deltid/kvällstid. Skriver inte mitt namn på FL, men kan skriva mer privat på mail eller msn.

• pussgurkan86

jag heter my, är 22 år och bor med min sambo i landskrona. vi har en dotter som blir 2 veckor på torsdag. är mammaledig nu tills aug då jsg ska plugga antingen till förskollelärare eller undersköterska.

• MsBeauty

Jag vill också bli lärare (eller barnmorska)

• With a devilish smile

Jag bor i Åstorp en bit utanför HBG , 20 år & en liten dotter på 6 v :)
    Har två bonusbarn på 9 & 2 år .
    Nu är jag ju mammaledig men annars jobbar jag inom älderomsorgen .

www.onttonen.blogg.se - Mamma till Ängla 28/10
  • MejaKiZnic

Hur går det med mamma-livet? Själv tycker jag det går väldigt bra men ibland kommer alla hormoner sen man födde och spökar =)

• MsBeauty

Det går jättebra Men vi har varit sjuka, först sonen, sen mannen och sen jag. Så senaste månaden har någon varit sjuk Hela Tiden. Men nu är vi friska

Svar på tråden Unga föräldrar i Helsingborg, fikasugna?