• Tant Elin

vilken waterproof mascara är bäst?

Använder nästan bara vattenfast mascara, då jag hatar när det rinner. Snart dax att köpa ny, och vill ha tips på en riktigt bra som ger fina fransar och inte klumpar sig

Priset får ligga på max 200:-

• Svar på tråden vilken waterproof mascara är bäst?
  • thindra4

Varför vill man ha en vattenfast mascara??

• iii

Lancomes vattenfasta mascaror är riktigt grymma faktiskt. Men man behöver en bra borttagningsprodukt, annars är den svår att få bort.

• pucken

det har hon ju besvarat i ts.

thindra4 skrev 2008-12-07 16:38:57 följande:
    tant elin, jag gillar lancomes vattenfasta! komme rinte på exakt vad den heter dock.
  • thindra4

thindra4 skrev 2008-12-07 17:03:22 följande:

Svar på Ja jag vet att denn soitter fast och inte rinner. Men de finns ju andra alternativ än vattenfasta.. Som inte rinner.
    Ha ha ursäkta den knasiga stavningen
  • Morbid Mistress

jag gillar kanebos 38grader

Det som skrivs på Internet stannar på Internet
  • Frk Svår

Kanebo 38 grader eller Cliniques motsvarighet (mascara som tvättas bort i 38-39 graders värme)

• Fru U

Inte diors i alla fall. Den sitter som berget om man använder rengöringsprodukter men skulle man fälla en tår (som när  man skrattar så man kiknar) så fäller den och man ser ut som en tvättbjörn

Svaren bor i hjärtat
  • Tant Elin

är dom lätta att tvätta av med bara varmt vatten?

Frk Svår skrev 2008-12-07 21:09:54 följande:

Kanebo 38 grader eller Cliniques motsvarighet (mascara som tvättas bort i 38-39 graders värme)
  • Tant Elin

jag har ganska "rinniga" ögon, det räcker med att det blåser lite ute så rinner det några tårar.

thindra4 skrev 2008-12-07 16:38:57 följande:
Svar på tråden vilken waterproof mascara är bäst?