Vilken dag plussade ni?
Ni som gjort ivf, vilken dag efter äggplock plussade ni?
Ni som gjort ivf, vilken dag efter äggplock plussade ni?
dag 10 efter äggplock båda gångerna. Första sluta i ma, men nu är jag gravid i vecka 14
Lycka till, hoppas du får ditt plus snart.
*PUFFAR* vill ha fler svar.
Själv är jag på RD 3 och känner noll zero nada!!!
Vågade inte testa förrän tre veckor efter ET. Så länge kan det nämligen dröja innan man börjar blöda fast det inte är m.f. Nästa gång jag bli gravid-vilket jag måste hoppas på!-så kommer jag inte testa alls. Positivt test för mig=enorm ångest för vad som kan gå fel!
Första gången i vecka 4+1 efter femte kuren med Pergotime.
Andra gången nu i vecka 3+4 efter andra kuren med Pergotime.
IDAG!!!!
Är på RD 12, dvs 14 dagar efter ÄP. Har testat med både one-step från billigatester och Apoliva men kan fortfarande inte fatta att jag är gravid. Ska testa med CB digital i eftermiddag. Det är mitt första IVF-försök efter 2 års arbete i bäbisverkstan.
20dagar efter ivf. Tjuvtestade men det visade neg.
Det blev "gravid" på CB digital också! Verkar alltså att jag faktiskt ÄR gravid. Kan inte fatta det ännu. Nästan längtar efter illamående, hemmorojder och bristningar.. Hi hi
Jag testade minus rd 9 och rd11, svagt + på Rd 14 och starkt + på Rd 15 och med ett annat märke på stickan.
Skulle egentligen testat på rd 18 men kunde inte hålla mig
har inte testat mig än
grattis minniemouse :-d
Jag testade på RD 13 med cb och fick ett svagt +. Sedan testade 3 ggr till under veckan och plusset blev starkade. Är i v 24 nu.
All lycka till dig!