• Lypsyl

Vilken dag plussade ni?

Ni som gjort ivf, vilken dag efter äggplock plussade ni?

• Svar på tråden Vilken dag plussade ni?
  • michelodeon

dag 10 efter äggplock båda gångerna. Första sluta i ma, men nu är jag gravid i vecka 14 

Lycka till, hoppas du får ditt plus snart.

♥ ♥090613♥ ♥
  • ior1979

*PUFFAR* vill ha fler svar.

Själv är jag på RD 3 och känner noll zero nada!!!

• Pimpinellan

Vågade inte testa förrän tre veckor efter ET. Så länge kan det nämligen dröja innan man börjar blöda fast det inte är m.f. Nästa gång jag bli gravid-vilket jag måste hoppas på!-så kommer jag inte testa alls. Positivt test för mig=enorm ångest för vad som kan gå fel!

• mansixxa

Första gången i vecka 4+1 efter femte kuren med Pergotime.
    Andra gången nu i vecka 3+4 efter andra kuren med Pergotime.

• Minniemouse

IDAG!!!!

Är på RD 12, dvs 14 dagar efter ÄP. Har testat med både one-step från billigatester och Apoliva men kan fortfarande inte fatta att jag är gravid. Ska testa med CB digital i eftermiddag. Det är mitt första IVF-försök efter 2 års arbete i bäbisverkstan.

• gothia

20dagar efter ivf. Tjuvtestade men det visade neg.

• Minniemouse

Det blev "gravid" på CB digital också! Verkar alltså att jag faktiskt ÄR gravid. Kan inte fatta det ännu. Nästan längtar efter illamående, hemmorojder och bristningar.. Hi hi

• rudbeckia

Jag testade minus rd 9 och rd11, svagt + på Rd 14 och starkt + på Rd 15 och med ett annat märke på stickan.
    Skulle egentligen testat på rd 18 men kunde inte hålla mig

• OhBabylove

har inte testat mig än

grattis minniemouse :-d

• Nova82

Jag testade på RD 13 med cb och fick ett svagt +. Sedan testade 3 ggr till under veckan och plusset blev starkade. Är i v 24 nu.
    All lycka till dig!

Om spermien från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara omelett av det. Pontus 5 år
Svar på tråden Vilken dag plussade ni?