• Joannaa

Var börjar vi?

Trodde inte jag skulle komma hit. Jag är gravid på kampen om vår tredje gång, men har börja blöda och känner att hoppet är slut. Vi haft två mf ett i juli o ett i sept o båda gångerna i vecka 8 o nu i vecka 6. Har börja blöda små klumpar! Vi har inte svårt o bli gravida för vi blivit det på alla tre gångerna på första försöket. Men kroppen verka stöta bort det. Nu till saken, var börjar vi söka hjälp o vad händer på besöken? Vi har en frisk barn på 2 år, hade ett mf ett halvår innan vi blev gravida med henne. Så hjälp, vart ska vi börja med hjälpen mot syskon?

• Svar på tråden Var börjar vi?
  • Joannaa

Någon som vill hjälpa mig?

• Pysen

*beklagar*

Du ska börja med att ringa gyn, eller en privat gyn, de har oftare kortare väntetider...

• Joannaa

Vad gör man under en besök?

• Pysen

Joannaa skrev 2008-12-07 19:24:19 följande:

Vad gör man under en besök?
    Man sitter ned och pratar, tar blodprover och gör en gynundersökning..

Därefter tar man beslut om även mannen ska få lämna ett spermaprov, därefter tar man beslut om ev behandling...
  • Lise65

hej.
    jag är en tjej på 43 år o min mann är 32 år. jag har 2 barn 23 o 11 år, min mann har ingen, så nu skulle vi vela ha ett barn tillsammans. jag har inte annvänd prevantjon sedan min son på 11 år var 1.5 år. va ska vi göra? vill så gärna ha ett barn till

Svar på tråden Var börjar vi?