Vad ska du/ni ge eran 14 åringa tjej i julklapp????
som rubriken lyder
som rubriken lyder
Till min dotters två äldre systrar(mina f.d styvisar) har jag köpt varsin parfym, hittade en med samma namn som den ena av dem så då fick det bli parfym till båda. Dessutom hittade jag en dvd "youngblood" den med rob lowe, tänkte att de behövde lite kvalitetskultur från förr, så jag köpte den oxå till dem...
Inte min dotter, men väl sonens kusin som är 14...
Hon ska få en jättefin väska. Nu har hon iofs sagt att hon gillar väskor, så det var ju inte så svårt... Passade dessutom på att utnyttja rabatt på Josefssons, så jag kunde köpa en väska som egentligen vara aningen för dyr annars.
presentkort på gina tror jag, och sabo berlocker typ...
Pengar, smink och kläder
Hello Kitty pyjamas, duntäcke, Kakmonstret t-shirt, platttång, örhängen, stickad tröja har jag fått ihop än så länge.
Min 14-åring får en MacBook pro och träningskläder från Adidas.
Till min sambos dotter hittade jag en sprillans ny ipod på tradera som jag vann billigt. Den ska hon ska få. Sedan ska hon få en boxningssäck.
Jag som är 15 har önskat mig mest presentkort och pengar. Det är ju så enkelt och bra. Annars sportprylar, märkeskläder (sånt köper man ju helst inte själv)
En digitalkamera (där har vi lagt ihop med övrig släkt)
Från oss enbart
Kläder, stövlar, smik och en skrivbordsstol
Pengar,fön,parfym,underkläder
14 årige dottern får, en sån där väckarklockslampa som blir ljusare och ljusare samtidigt som den låter olika naturljud.(morgontrött dotter)
En telefon, ej trådlös, att ha i sitt rum eftersom hon alltid tar den trådlösa som sen ej går att hitta.
Garn, stickor och mönster till lovikavantar, hon är pysslig och jag tror hon kommer gilla det.
Samlingsbox med favorit-tvshowen
ett dataspel
14 årige dottern får, en sån där väckarklockslampa som blir ljusare och ljusare samtidigt som den låter olika naturljud.(morgontrött dotter)
En telefon, ej trådlös, att ha i sitt rum eftersom hon alltid tar den trådlösa som sen ej går att hitta.
Garn, stickor och mönster till lovikavantar, hon är pysslig och jag tror hon kommer gilla det.
Samlingsbox med favorit-tvshowen
ett dataspel
Min dotter är 12 och hon ska få en ny mobiltelefon, smycken, adidas brottarkängor, konstnärs prylar för att teckna, presentkort, underkläder, gant tröja som hon önskat sig, sängkläder, cd skiva, dvd-film sen lite annat smått o gott av oss...
Men känns som ju äldre hon blir så är det mer presentkort hon vill ha.
I julstrumpan (hon skrattar åt att jag har kvar den) finns lite hudprodukter som hon tar bort smink med. Sen får hon 1000.-
Presentkort på kläder! Till min dotter. Klockren klapp.
Plus en smink- och hudvårds-rådgivning.
Hon har önskat båda.
JULEFRid och hälsningar.