Inplastning av papper?
Finns det så man kan göra det hemma? Utan o behöva köpa nån speciell maskin? Ska göra en bok till min dotter i julklapp! Eller nån som har annat tips? Kankse finns o göra billigt någonstans?
Finns det så man kan göra det hemma? Utan o behöva köpa nån speciell maskin? Ska göra en bok till min dotter i julklapp! Eller nån som har annat tips? Kankse finns o göra billigt någonstans?
puff
hur menar du?
plasta in sidorna eller?
plastfickor kanske
Laminering, menar du? Åtminstone för mindre bilder brukar det finnas fickor för kall-laminering. Har du lust att kosta på dig en lamineringsmaskin brukar det finnas riktigt billiga på Claes Ohlsson. Det finns ju mycket annat roligt man kan göra med dem till barn. Egna memoryspel, t. ex.
Joo laminering menade jag, såg att det fanns på claes ohlsson o öb, hörde av en att man kan göra med stykjärn? nån som ver om det går? ist för o kosta på en maskin?
och hur gör man isf med strykjärn?
det finns väl förtfarande sån plats man hade i skolan där själva platsen var självhäftande. jag skulle gå till ex panduro och fråga... verkar onödigt att köpa en hel maskin för detta.