• Anonym (sviken)

Min sambo kollar prrfilm!

Jag har kommit på min sambo med att kolla porrfilm då jag
    gått och lagt mig. Han har ett tjugotal på sin dator.
    Även märkt att han kollar porrfilm och
    sen kommer till mig och vill ha sex.
    Han nekar till att han har porr på sin dator även fast
    jag kollat upp de själv. Han vet inte om att jag verkligen vet.
    De här får mig att må jättedåligt...
    Känner mig sviken av honom.
    Han har varit otrogen i början av vårt förhållande (två år sen)
    och detta gör mig inte mindre orolig precis.
    Försökt ta upp detta med honom, men han nekar ju...

Känns som att jag inte duger och jag har börjat tro
    att han tänker på tjejerna i porrfilmerna då vi har sex.
    Att de är dem han blir tänd på egentligen...

Vad ska jag göra? Någon som har vart med om samma sak?

• Svar på tråden Min sambo kollar prrfilm!
  • Nettan73

Jag är hysterisk avundsjuk på allt vad porr är o enda sättet för mig att hantera det var att se till att vi "porrade" tillsammans.. Hellre att jag är med än att han gör det på egen hand. Han är lycklig o jag slipper drunka i min egen svartsjuka.. Och eftersom det blev tillåtet o något vi gör tillsammans tror jag att hans "behov" av porr minskat, för vi kollar mer o mer sällan..

• Pärlan81

Tycker du att det är fel och känner dig som du gör så prata med han om det.
    Det ska ju inte gå ut över ditt förhållande i alla fall.
    Det känns ju inte så kul att han kommer in för sex efter. Vad har han då i tankarna menar jag...

• Tindrande

Min karl kollar på porr, men det rör mig inte särskilt, jag kollar själv på porr då och då.
    Men däremot, skulle min man komma till mig efter att ha kollat så skulle jag bli fly förbannad.
    Det är brist på respekt.
    Att dessutom inte ha ryggrad nog att erkänna att man kollar är ju bara patetiskt, det gör ju dig bara mer orolig, om jag inte förstått helt fel.

Ladda ner då sexiga killar du med, och när han kommer och vill ha sex, så säger du att du bara ska kolla lite på de sexiga killarna först.....

• Anonym (Marta)

Jag har varit om ungefär samma sak. Jag såg första gången på datorn av en slump när jag vaknade först och han hade glömt stänga ner ett fönster natten innan. Jag blev jätteledsen men sa inget då, det kunde ju varit en engångsgrej.... Men det var det inte (jag var ju nu tvungen att spionera *usch och fy*). Jag pratade sedan med min man och berättade hur kränkt, bedragen, ledsen och otillräcklig jag kände mig, men han förstod liksom inte varför. Men han lovade att sluta. Jag var så nere efter detta att jag bara inte kunde förmå med att ligga och kramas eller ha sex på länge efter det. Jag tappade förtroendet för honom. Det rena och fina i förhållandet var borta.
    Det här hände i höstas och nu är vårt förhållande bra igen. Jag har inte kommit över det helt men är på god väg. Det händer då och då att jag måste snoka i datorn fortfarande med det blir mer och mer sällan.

Jag tror inte att killar kollar p*rr för att de är missnöjda med sin kvinna. Inte heller tror jag att de tänker på p*rrbrudar när de är med sin varma levande kvinna. Det är två helt olika saker för dem

Varför ljuger han för dig? Visa honom vad han har på datorn. Hur ska du kunna lita på honom om han ljuger om detta?

*Vet precis hur du känner der, kramar om*

• blip

vad jobbigt att han ljuger för dig, men du msåte ju vara ärlig du med!
    berätta att du vet om filmerna på datorn och att han har tittat på dom innan
    han kommit in till dig och hur det får dig att må!

ni behöver nog en öppen diskussion,
    för du mår ju uppenbarligen väldigt dåligt över det här...

däremot så tycker jag inte du ska blanda in otrohet i detta,
    det rör bara upp onödiga sår...
    att han tittar på porr behöver absolut inte innebära att han skulle vara otrogen...

han kanske bara har svårt med lusten just nu...

var ärliga mot varandra!

Svar på tråden Min sambo kollar prrfilm!