• Februarii

    Vad ska era föräldrar eller svärföräldrar få i julklapp av er?

    *Nyfiken* Vi lyckas aldrig hitta på något bra.

  • Svar på tråden Vad ska era föräldrar eller svärföräldrar få i julklapp av er?
  • iorlina

    Ett par varsina Hestra superhandskar från oss till svärisarna.... 800 styck, SJUKT för ett par handskar!

  • Lotlas

    Förra året gav vi mina föräldrar, makens föräldrar och makens svågers föräldrar biljetter till en föreställning. De fick alltså gå alla sex tillsammans. De gick ut och åt innan och hade en jättetrevlig kväll.

  • brumme lisa

    Vi har valt att bara ge nåt litet i år...
    Pappa med fru: 7 olika hemmagjorda julgodisar i söta burkar + en ljudbok.
    Mamma med man: Pussel med kul bild från vårat bröllop i våras + hembakta kakor och godis.
    Svärföräldrarna: Ett annat bröllopsfoto som pussel.

  • Garderobshylla

    Vi ska göra en fruktkorg och ge bort till hans föräldrar, vi ska ge en finm glögg, hemmagjort godis och frukt såklart!

  • augustin

    Kort på deras barnbarn i fin ram...

    Gardiner till mamma, som jag vet att hon vill ha. Vi firar hos mina föräldrar alltså ngt extra där. Vi brukar göra så att de vi firar hos där köper vi också julklappar, annars blir det bara ngt litet.

  • merix

    Mina svärisar, min mamma, min bror och min mans syskon skall få varsin förstoring av vårt bröllopsfoto. Ingen av dem får likadannt foto så det blir kul att se reaktionerna.

  • Jossa 79

    Svärmor ska få en digital fotoram.
    Svärfar ska få ABBA Singstar, han är släktens karaokekung. Haha!

  • Niccita

    Svärmor får en webcam + mic och svärfar får 3 gamla danska filmer (ja, han är alltså dansk )

    Min mamma får en nyckelring i glas som har en bild på ungarna ingraverat och så något litet mer vet inte vad än). Hon ville inte ha några klappar iår egentligen..

    Pappa får en likadan nyckelring som mamma, en tröja och en skiva med Hammerfall.
    Pappas sambo får en kalender med bilder på ungarna och en karaff från Eva Solo.

  • J Anttila

    Vi ska ge en varsin mugg med foto på vår son till föräldrarna. Har tagit foton där de är med vår son så det verkligen blir en personlig mugg.

  • angelicp

    Letar fortfarande efter tips då jag gärna ger flera så ger lite liv i denna tråd och hoppas andra vill dela med sig också:

    Till min pappa blir det en ny plånbok då hans nuvarande är trasig

    Till mamma blir det en sminkspegel 

    Och så blir det troligen en tvättmaskin som gemensam present, men den går ju inte riktigt att lägga under granen...så är lite tråkigt på det sättet.

Svar på tråden Vad ska era föräldrar eller svärföräldrar få i julklapp av er?