• I have a kid

lättklädda bilder på 11 åring på snyggast !!!!!!!!!!!!!

men går inte att skriva till snyggast admin,,,, hemskt atts sånna bilderläggs upp på 11 åring om det nu är det... flickan sr väldigt ung ut..

sidan borde läggas ner

Länk till denna bild: www.snyggast.se/

• Svar på tråden lättklädda bilder på 11 åring på snyggast !!!!!!!!!!!!!
  • I have a kid

Tokfrjant

vet inte hon ser då ut att vara 11

hotbabe97 heter hon på snyggast.... tkr det är fel att lägga upp sånna bilder på ett barn.

• Tokfrjant

Alla top 20 på tjejerna har överdrivet stora pattar eller överdrivet smal midja.
    Det kanske inte är reklam och modeller som påverkar små barn ändå. utan denna hemska sida..

• Tokfrjant

ja, klart det är fel! när jag var elva så lekte jag med barbie! la iaf inte upp bilder på mig sj och skrev ordet sexig... dagens samhälle är ibland sjuk"

I have a kid skrev 2008-12-08 21:12:09 följande:
    Tokfrjant vet inte hon ser då ut att vara 11hotbabe97 heter hon på snyggast.... tkr det är fel att lägga upp sånna bilder på ett barn.
  • I have a kid

3Idag 21:13 | ID: 39121925
    Tokfrjant

men hon ser ju ut som 11 inga bröst å ingen kvinno kropp barn ansikte

• Tokfrjant

benen ser inklippta ut.. tror det är en vanlig tjej som ligger ner och sen har något redigerat den och lagt upp och skrivit den texten.. tror inte det är någon 11-åring

• jajane

Det finns väl ngn sida man kan anmäla sånt?

• anna apelsin

Går det inte anmäla?

• Sniglar och Krut

Jag har anmält

Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Tokfrjant

Bra! det är sjukt att de ens gå med på att lägga upp den från början!

Sniglar och Krut skrev 2008-12-08 21:22:50 följande:

Jag har anmält
  • I have a kid

9Idag 21:22 | ID: 39122456
    Sniglar och Krut

hittade inte.. bra att du hittade.... vare sig äkta eller ej olämplig bild

• Sniglar och Krut
    I have a kid skrev 2008-12-08 21:24:48 följande:
    9Idag 21:22 | ID: 39122456 Sniglar och Krut hittade inte.. bra att du hittade.... vare sig äkta eller ej olämplig bild
    Jag anmälde inte på sidan. Jag anmälde hos polisen.
  • I have a kid

Tokfrjant

Men huvudtaget så tkr jag tjejerna som är 13-15 år som viker ut sig som man ser är äkta bilder är hemskt..... uchh gillar inte den sidan men var på nått forum jag hittade en länk...

• Tokfrjant

Jag håller med. Det är sjukt! Och även om denna hemsida skulle vara för vuxna så finns det ju små barn som lätt kommer in på den.. Det är illa att man "tävla" om vem som är snyggast. Stackare den som är så söt och som alla röstar "ful" på.
    Man borde inte kunna rösta på bilderna och hemsidan borde vara endast för de över 18år.

I have a kid skrev 2008-12-08 21:26:26 följande:
    Tokfrjant Men huvudtaget så tkr jag tjejerna som är 13-15 år som viker ut sig som man ser är äkta bilder är hemskt..... uchh gillar inte den sidan men var på nått forum jag hittade en länk...
  • Sniglar och Krut
    Tokfrjant skrev 2008-12-08 22:40:30 följande:
    Kontakt: [email protected] Där kanske man kan anmäla till hemsidan?
    Sidan borde väl rimligtivs vara ansvariga för det som ligger ute på deras sajt. Någon slags ansvarig utgivare?
    I såna fall är det ju bra om polisen ser det hela först.
Svar på tråden lättklädda bilder på 11 åring på snyggast !!!!!!!!!!!!!