Ägglossning? Kan ni känna det i ryggen?
Har jätteont i ryggen precis över skinkorna, det liksom sticker när jag ruckar på bäckenet. Har aldrig haft det innan och undrar om ni kan ha det när ni har ägglosnning..
Har jätteont i ryggen precis över skinkorna, det liksom sticker när jag ruckar på bäckenet. Har aldrig haft det innan och undrar om ni kan ha det när ni har ägglosnning..
Jag är lite öm i svanken när jag har ägglossning..sedan så molar det lite i äggstockarna..så visst kan man det../Emma
Tänkte bara passa på att fråga något här? Om det är ok ?
Jag undrar bara om man kan ha jätte ont första ÄL och sen nästa inte lika ont, för jag åkte in till sjukhuset så onte jag hade senaste ÄL och denna gången så har jag bara kännt lite och vet då inte om det är att den inte kommit än eller den kanske ska komma. Jag går ju och väntar på att det ska göra lika ont denna gången som förra. Så jag väntar och väntar!!
Jag har fått rejält ont vid äl efter förra graviditeten. Känns som om dagarna efter jag födde barn. Ömm och har ont i äggstockarna (om det nu är där de sitter, som jag har ont.) Även ont i svanken. Har som mensvärk vid äl också.
jaa.. och i magen... det känns som lätta mensvärkar typ! sen får jag skitstora ömma tuttar med. aj!
Jag känner inget precis i mage eller rygg, men får jätte ömma och "fyllda" bröst.
Samma här =D Sitter med dessa symptom nu =D