Hej! Vul vill de med all säkerhet göra. För att kolla hur det ser ut. Hur mkt som är kvar osv. Mår man bra och mf har börjat så är det ju bäst att låta kroppen sköta det själv. Men man brukar bli erbjuden skrapning också. Fick själv mf i v.11-12. Det var en ofostrig grav. och jag småblödde i stort sett hela tiden från v5-6. Men som sagt, i v11-12 fattade kroppen att allt inte var som det skulle. Började blöda betydligt mer, under 1-2 dagar som mens ung. Och sedan kom själva missfallet. Då blödde jag riktigt, riktigt ordentligt under 3-4 timmar, men sedan var "allt" ute. Kollade med vul så det såg okej ut direkt efter att "störtblödningen" börjat minska. Vet inte om det blir så för alla, men det man ska vara beredd på är väl just denna ganska stora, och snabb blödning. Hade jag inte vetat om att det skulle komma ännu mer (jag tycket jag hade blödit mkt redan), så hade jag tyckt det var otäckt. Nu kommer lite mindre trevliga saker...jag fick sitta på toa ca 1 timme, för det rann bokstavligen blod och kom stora klumpar (typ plommon storlek) hela tiden...