Vill ha tatuering med sonens namn och datum, men VAR och HUR?? Hur ser era ut?
Vill ah en tatuering md sonens namn och födelsedag, år-månad-dag, men jag vet inte hur den ska se ut eller var jag vill ha den! Hur ser era ut? Gärna bilder om ni har!
Vill ah en tatuering md sonens namn och födelsedag, år-månad-dag, men jag vet inte hur den ska se ut eller var jag vill ha den! Hur ser era ut? Gärna bilder om ni har!
*puff*
Det skulle jag också vara nyfiken på att se
gör en egen!!
eller låt din son göra den! om han nu är så pass gammal så att han kan skriva någorlunda.
jag har ingen själv, men det är de två alternativen som jag skulle gå på..
om inte annat kan du ju bara gå till en tatueringsstudio och säga vad du vill ha, men att du inte riktigt vet HUR du vill ha det. De flesta tatuerarna brukar hjälpa till och skissa upp några alternativ till du känner att du har hittat rätt.
hand/fot-avtryck?
Sonens namn å födelsedag under...?
Jag har tatuerat in sonens namn på vaden, lodrätt med hans person nr under sista bokstaven.
mumien skrev 2008-12-16 01:24:50 följande:
ängeln83 skrev 2008-12-16 12:03:11 följande:
ängeln83 skrev 2008-12-16 13:20:19 följande:
ängeln83: vilken fin tatuering! du har inte funderat på att bli 6barnsmamma, mycket taturingar isf..
Jag har funderat lite just på detta om man skaffar fler barn..
Då tror jag det är viktigt att fundera på vart man isf skall placera dessa namn osv..
TS: har du funderat om du vill ha någon bild/symbol ihop med namnet och datumen?
Jag har en tatuering för min son. Har dock ingen bild på den. Men gjorde den efter att han gick bort. En ängelnalle med vingar och hans namn brevid. Har den på underarmen..
Jag kan inte klistra in någon bild. Jag har en klassisk runt överarmen, ångrar den lite, tycker inte den är så snygg och hade gärna haft den någon annanstans. Ritade den själv så då får jag skylla mig själv också =)
Kika i mitt galleri om ni vill
Annani skrev 2008-12-16 13:30:37 följande:
Min sambo har tatuerat in vårat dotters namn på underarmen.
Och det blev jävligt snyggt !
Kolla i vårat bildgalleri..
Jag har en på insidan av fotleden/ankeln, de står Casper och under står det 2008-10-10 men kursiv stil=)