• Nyponros

Julklappstips till en kille på snart 1,5 år. Vad gillar era killar att leka med?

Behöver lite tips på bra julklappar till en kille på 1,5 år.

Han har önskat sig en Brio spis av sin morfar men nu har hans fyndiga mormor köpt en sådan så jag behöver lite inspiration och tips på julklappar!!!!

Vad leker era små killar med? Vad är populärt hemma hos er?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Julklappstips till en kille på snart 1,5 år. Vad gillar era killar att leka med?
  • raspberryrevolution

Duplo, bollar, bilar i alla former, ritsaker. dockvagn, plast servis. Vi kommer önska lite barnmöbler, för gossen älskar att sitta på stolen, och läsa bok, el leka med lego.

• Loppan77

*Duplo
    Har varit poppis och är fortfarande det min 3åring leker mest med här hemma...

*Plastdjur
    Bra för att lära sig vad de olika djuren heter och hur de låter...

*Nalle, docka, dockvagn, plastservis/kastruller...
    Det gillade min kille i den åldern...

• koge77

Det som blinkar och låter gillar min 1,5 åring. Blir som galen av att få leka med storebrors tushpennor. Klossar som man kan stapla och riva ner igen är också kul.

• ViLdiNG

Isak 17 mån älskar sina klossar, köra runt på sin bobby-car (!!) o krocka rakt in i köksskåpen.. hm! Han gillar sina böcker jätte mkt, sitter o pekar o "pratar" jätte mkt med dom.

• Bus mamma

min son är 18 månader han älskar att kopplar saker t ex taktor m vagn eller lastbilar med släp. i julklapp ska han få en gunghäst i plast som jag vet han kommer tycka om, annars är duplo, bollar

Svar på tråden Julklappstips till en kille på snart 1,5 år. Vad gillar era killar att leka med?