• Erika89

privat gyn i Västerås?

Någon som bokat ultraljud privat i v-ås? Jag skulle gärna vilja göra det, är det "kvinnoläkarna i västerås" som gäller då? Snabba svar, tack! =)

• Svar på tråden privat gyn i Västerås?
  • Emma25

Hej,

Ville göra ett UL före RUL och kontaktade "Kvinnoläkarna i Västerås" och de hänvisade mig till "Mama Mia" i Stockholm. Kan verkligen rekommendera "Mama Mia" så himla mycket bättre bildkvalité än vid RUL här i stan och barnmorskan var helt underbar. Var på Karlavägen och hade Eva Ridell. Kostade 700:-, tågresan och en himla massa komp men det var värt varenda minut och krona!

/Emma

• RiNan

Ingen som har tips på ultraljud i västerås? Jag hörde från en på min dotters kommande dagis att det fanns men hon visste tyvärr inte mer än så. Vill också kolla upp men till sthlm har jag ingen lust att åka.

Någon?

• Maria och Måns

jag var inskriven hos doktorerna lundholm pga blödningsrubbningar innan jag blev gravid och när jag blev gravid (har ett missfall bakom mig) fick jag komma på vul i v 8 för att se att det fanns ett foster...men de utför endast vul i tidig graviditet

• LillaFlingan

vi var till kvinnoläkarna i v9! hade en finsk gyn.. sååå himla bra!:)
    jag mailade om en tid och fick en snabb tid, inom 1v!:) 300:- kostade det.

Vi ska dock på köns-ul i sthlm idag!:) på tittutkliniken.. :)ska bli sååå spännande!:)

• ine74

Jag tror inte man kan boka in privata ul i Västerås. Det finns iaf ingen som gör NUPP undersökningar. Stockholm är nog närmaste stället man kan åka till för extra ul.

Svar på tråden privat gyn i Västerås?