• Emeraldy

    Har du lyckats lösa Rubiks kub?

    Har du lyckats lösa Rubiks kub någon gång?

    Själv har jag aldrig gett den ett allvarligt försök, men blev helt plötsligt sugen på att köpa en


    Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du lyckats lösa Rubiks kub?
  • Sniglar och Krut

    Nej, sist jag försökte så var jag nog åtta år och fick bara låna den i smyg av min brorsa. lltså, jag snodde den när han inte såg. Sen fick man skynda sig utav bara helvete för att han inte skulle komma på en och hitta på ett straff.

    Skulle vara roligt att försöka idag. Men jag tvivlar starkt på att mitt tålamod skulle räcka till. Jag har en ointelligent förmåga att kvadda saker som ställer till det för mig.


    Det är inte så ensamt här uppe på toppen som ni där nere vill tro
  • Quiet thoughts

    Jag råkade klicka i fel för jag är en klant. Men nä. Jag har ej gjort det.
    Däremot såg jag en japansk eller var det en kinesflicka på något år som gjorde en inför publik på några minuter på youtube.


  • pucken

    nej, men jag har aldrig satt mig ner på allvar heller. tror inte jag skulle klara den då heller, jag har inte riktigt rätt tänk för att få till det.

  • Svartfot

    Har aldrig gjort ett seriöst försök, och tills jag har gjort det, tror jag att jag klarar det


    ღMalte ღWilmaღ
  • BillaBong

    Har aldrig gett den en allvarlig chans, har mest suttit och snurrat på en medan jag gjort något annat. Men skulle jag ge mig på en i dag vetefan om jag hade haft tålamod att fixa den ändå.

  • W W

    Nope, jag är inte ens nära när jag löser den. Min lillebror däremot är fullständigt fenomenal på att få ihop den. Själv behöver jag en sån med klisterlappar på som man kan flytta omkring som man vill


    Zchimla som årets tomte - jag tar för givet att du tänker likadant!
  • Absolute Beginner

    Ja, massor av gånger när jag gick i fyran-femman. Rekordet var strax under minuten. Men jag har glömt bort hur man gör nu, har försökt en massa gånger men det går inte längre.

  • fairyfloss

    Neeeej men jag har gett det många alvarliga försök. Är bara inte byggd så . Men jag har klarat två lager och det är jag mäkta stolt över.

Svar på tråden Har du lyckats lösa Rubiks kub?