• Anonym (no hands)

Är jag ensamn som kan spruta utan att runka?

Undrar här....Om jag är ensamn om detta... Kan ibland få orgasm utan att runka (jag är kille)...När jag får detta så brukar det komma mer sperma och det liksom rinner som en flod...Och det pumpar länge...Ibland över en minut..

Någon här som har erfarenhet av detta? Händer inte jämt...men det är så skönt när det händer.

• Svar på tråden Är jag ensamn som kan spruta utan att runka?
  • Anonym

Hur går det till?? Berätta!!

• Anonym (no hands)

Får det oftast när jag ligger på rygg i sängen...Givetvis så måste man vara kåt och ha stånd.. Räcker med att ligga och svaja med kuken..Ibland kommer det när jag slickar en härlig tjej.. Men der räcker att filma mitt stånd så kommer det ibland kaskader med sperma utan att jag behöver röra min hårda kuk..

Någon som har varit med om detta?

• Anonym (no hands)

Gjorde det igen för en stund sedan.....Det är så skönt!!!!

Sökte det på nätet och såg att fler kan det.... Ejakulation!!

• Chester Copperpot

Kunde göra det för en tio år sedan eller så. På den tiden det räckte med att vara kåt för att det skulle gå för en...

• Anonym
    Anonym (no hands) skrev 2008-12-11 18:03:07 följande:
    Gjorde det igen för en stund sedan.....Det är så skönt!!!! Sökte det på nätet och såg att fler kan det.... Ejakulation!!
    det låter väldigt härligt
  • Anonym

önskade man kunde få se något sådant

• Anonym (kille)

klarar ocksåm av det med lite extra koncetration

• Anonym (no hands)

Går inte att visa här... Sök på nätet..Hittade fler som filmat..
    Om du gillar att se....

• Anonym

Har hänt att jag kommit samtidigt som tjejen när jag givit oralsex för det varit så upphetsande.

• Anonym
    Anonym (no hands) skrev 2008-12-11 19:57:25 följande:
    Går inte att visa här... Sök på nätet..Hittade fler som filmat.. Om du gillar att se....
    vill väldigt gärna se, vad ska jag söka på och på vilka sidor??
Svar på tråden Är jag ensamn som kan spruta utan att runka?