Teutonia Primus
Nån som köpt en sån?.. ja o killen köpte våran vagn 26 juli.. o ja undrar om nån som har dom kan berätta lite fördelar o nackdelar om dom? :)..
D kan vara kul o veta om nån haft problem eller bara vart NÖJD me den :o)) kramis
Nån som köpt en sån?.. ja o killen köpte våran vagn 26 juli.. o ja undrar om nån som har dom kan berätta lite fördelar o nackdelar om dom? :)..
D kan vara kul o veta om nån haft problem eller bara vart NÖJD me den :o)) kramis
*puff*
Ingen som har en teutonia här inne som vill dela sin åsikt om den vagnen? :(
Har också en Primus men jag har inte använt den ännu...Men jag har haft en Teutonia Rocky till mitt första barn och jag har varit jättenöjd med den och jag använde den mycket och länge och egentligen skulle den funka utmärkt i några år till men...
Tror inte det skiljer så mycket på Rockyn o Primusen förutom att Primusen är lite högre o att det är lite mjukare fjädring på Primusen.Nackdelar nej inga direkt,men tänk på att trycka ner suffletten när du justerar den så blir den ljudlös,många missar det o tycker det låter mycket.
Har kört med våran i tre veckor och är jätte nöjd!
Hade en Emmajunga kombi tidigare.
Jag ser än så länge bara fördelar med Teutonia Primus... kanske att den är lite tung, men vilken barnvagn är inte det? Och så är det snygg också!
Vi hade en Primus till Linnea hennes första 9 månader. Som liggvagn är den kanon, bra fjädring, rymlig och luftig liggdel och tuff för att vara en liggvagn. Men som sittvagn var vi inte alls nöjda, den är tung (tyngre än liggvagnen) och klumpig. Bytte ut den till en Mistral och sålde Primusen.....
Men jag vet andra som är nöjda, smaken är som baken. Lycka till!
Oki va snällt o svara.. d e alltid kul o höra va andra tycker om den :) vet nån om överdraget till sitt och liggdel e med atomatiskt på vagnen?.. fotsack me andra ord, eller va d heter... skulle bra gärna villa veta.. kram :o)
Ja den ingår om du beställt vagnen i Sverige. I Tyskland så ingår det inte.
Fotsacken alltså....!
oki ja beställde via babycity (inne på affärn) så då borde de finnas med ;o) kram