• LinaP

Vad köpa i julklapp till 7 månaders tjej? inte leksaker.

Har funderat lite på vad man ska köpa åt dottern i julklapp. Eftersom hon är så pass liten fortfarande (7½ månad vid jul) så har jag funderat på om man ska köpa nåt som hon kan ha kvar längre. Inte bara nån leksak som sen stoppas undan, nån sorts minne från första julen eller liknande.

Men fantasin är som bortblåst... Vad ska man hitta på?

• Svar på tråden Vad köpa i julklapp till 7 månaders tjej? inte leksaker.
  • Friyaz

smycken, tavla, namndöpa en stjärna, böcker, cd(saga el. musik), någon barnmöbel, eller en sackosäck

• LinaP

Böcker eller nåt smycke lät faktiskt som väldigt bra ideér Det ska jag klura vidare på.

• Fru Landström

Vi önskade till tjejen(7,5 mån vid jul) en lampa i julklapp av mormor och morfar. Smycke väntar vi med för det känns som att det är lite tidigt, hon kommer att få det av mormor när hon fyller 1 år. Men som dom tidigare sagt böcker, cd (saga/musik) har vi också önskat till henne i julklapp.

• Elin 82

cykelstol om hon inte har en sån

• Dixie

dottern fick en cd-spelare sin första jul - den håller ju ett tag (förhoppningsvis!)
    eller möbler, tex litet bord + stolar,

• kärochgalen

Jag har köpt en fiiin men dyr docka från corolle till min lilla tös på 8 mån..hoppas att den ska bli en favvo...

• Jennisita

tllrikar,mugg,bestick och sånt håller ju hundr år sen,, har kvar mina bestick sen bby tiden kärt minne=)

• milla   1982

Felix är 6 månader och vi ska köpa möbler till hans rum i julklapp, andra bra saker han "önskar" sig är bebispulka, bidrag till nästa bilbarnstol och cykelbarnstol

Felix - 20080618
  • Runguska

Gipsavgjutning för hand/fot
    Presentkort på bebisfotografering (jag älskar halvårsbilderna på vår son tagna hos fotograf)

Svar på tråden Vad köpa i julklapp till 7 månaders tjej? inte leksaker.