Fontänorgasm
Min kille ÄLSKAR musar som sprutar. Men jag kan inte.... Är det något man kan träna sig till eller är vissa kvinnor välsignade med den egenskapen medan andra inte är det? Tips på hur man får en fontänorgasm tas tacksamt emot!
Min kille ÄLSKAR musar som sprutar. Men jag kan inte.... Är det något man kan träna sig till eller är vissa kvinnor välsignade med den egenskapen medan andra inte är det? Tips på hur man får en fontänorgasm tas tacksamt emot!
Puffar lite i tråden...
Jag har också jätte svårt att få orgasm
Jag tror att om googlar det så ska det finnas instruktionsfilmer. Jag har sett nån instruktionsfilm som var väldigt informativ.
Fast nån fontän har jag inte fått till. Eller ja, jag har ju inte prövat heller iofs.
Jag lärde mig att ge min tjej fontänorgasmer via instruktionsfilm. Hon hade aldrig tidigare fått någon. så här gör vi:
Tjejen ska vara väldigt upphetsad, använd gärna glidmedel eller olja. När hon ligger på rygg på sängen så står/sitter killen på huk bredvid henne på höger sida. Killen tar sitt lång- och ringfinger, och för dem ganska fort och hårt upp- och ner (alltså inte ut- och in). Fingrarna ska inte vara helt inne, endast så långt in att det kommer åt den främre slidväggen ca 5 cm in. Killens andra hand kan han med fördel hålla fast (trycka lite) på tjejens venusberg.
Det är sååååå läckert!!
det är lättare om du kommit vanligt först, direkt efter så kan killen med lätt böjda fingrar, pek och långfinger funkar bra, föra dom in och ut (inte långt ut utan mer tryck inåt bara) mem ha ett tryck uppåt mot magen, man får ta i ganska hårt som föregående skrev,
som omväxling kan man trycka in fingrarna så långt det går och liksom massera i en kom hit rörelse, forfarande uppåt mot magen, öva o öva lite mer så går det, när det känns som du ska kissa på dej, så är det svåra att slappna av och inte bry sig i den känslan. När du väl bara följer med och låter kroppen sköta det så SMÄLLER det!!! lycka till
Jag får både fontän och vanlig orgasm.
Men för mig har det varit lättast,genom att han gör det bakifrån..alltså..jag ligger på mage i sängen,eller så står han bakom mig,och gör den rörelse med fingrarna som övriga inlägg beskriver.
Man tokkommer,och blöter ner sängen/golvet totalt..men det är tydligen extremt upphetsande för mannen,dels för att det blir så intensivt,och för att det går att komma om ,och om och om igen...
Det är tydligen inte heller så vanligt att få fontän..vilet jag inte visste först.
Men så fick jag det av en slump,efter att jag separerat efter 10 år..Ja,fick det med en ny man då,och sen med flera efter det,ngn spärr som släppte där Lycka till nu ts!
Hade inte heller fått fontäner tidigare, men för en tid sedan så gick det bara och efter det blir det ofta. Efter lite träning så gick det att få .
Kollade på en sajt på nätet med bra info om fontänorgasmer, lite tips om man hur skulle göra osv. Det svåraste var när det var så skönt att det kändes som om jag skulle kissa på mig, då spände jag mig och det hände inget alls. Lärde mig att slappna av när jag kom till det stadiet, bara flöt med och vips så sprutade det.
För mig funkar det inte att försöka få fontän om jag inte är upphetsad, så pang på med det går inte. Måste vara kåt.
Fontäner får jag, ståendes med honom bakom mig eller liggandes på mage och han har fingrarna i och gör rörelserna som beskrivits, kan även få det när klitoris stimuleras riktigt mkt.
Kan spruta flera gånger, och det kommer en hel del så det blir rätt blött. Det är intensivt, så otroligt skönt och upphetsande, går inte att beskriva i ord hur det känns.
Hör hela tiden att det krävs att man är riktigt upphetsad..innebär det då att jag är det..jämt ?
Nej..så kanske det är då..vi kör det oftast som ett förspel..och,sen mer efter det,då jag hinner komma på det vanliga sättet 1-2 ggr,och sen är det hans tur.
är så vansinnigt skönt,att jag får bita mig i läppen varje gång,för att inte fria till honom
Anonym (yes...) skrev 2008-12-12 23:48:19 följande: